Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
staan er zoveel transen in de Geleen?
Het moet niet gekker worden.

ik las net op Wikipedia, dat de Geleenstraat en de aangrezende Hunsestraat 140 ramen heeft. Dan vind ik een bezetting van 45 ramen en nog een paar transen maar karig. Dat betekent dat 1 op de 3 ramen bezet is.
Daar moet je dan van aftrekken de dames die qua uiterlijk niet aantrekkelijk zijn, da's minstens 50%...
 
Gisteren op de geleenstraat 98 k2 meisje met bril en zwart haar. Ze vertelde me Doris te heten en van oekraine te zijn. Maar ik vind geen reviews met die naam.
Ik heb ervaring, moet nog een stukje schrijven. Wellicht vanavond, anders na het weekend.

Lang verhaal kort, ben alleen voor pijpen binnen geweest, lieve meid, heerlijke volle kont voor haar postuur. Pijpen alleen was niet bijzonder, ook niet slecht. Gewoon gewoon. Beetje gevoel van afwerkster, misschien is dat met combi sex anders.
 
Die kans is wel erg klein, het kan bijna niet, dat je het niet ziet en er zijn er ook met een bordje, waar het op staat

Daar moet je dan van aftrekken de dames die qua uiterlijk niet aantrekkelijk zijn, da's minstens 50%...
en dan de tmm en waar je al vaak geweest bent. vergeet ook de 100 eur bitches niet plus de volgeboekte. handje blijft dan over.
 
bijstelling voor de twijfelaars 37
patricia heeft zeker 50 man aan de deur gehad. 1 naar binnen gegaan. half uur 100 princioe. ze is wel erg lekker
 
Weten jullie of er een vaste dame op doublet 1a staat? Hoe hebben jullie contact met de dames? Ik weet dat sommigen hun whatsapp geven zodat je gewoon kan appen als ze vrij zijn. staan de dames ook ergens online zodat je het 1 en ander kan bekijken voordat je gaat? Sorry ben nieuw hier en 1 x geweest nu :)
 
Hoe hebben jullie contact met de dames?
Meestal vraag ik op welke dagen/tijden ze normaal werken en ga dan langs op zo'n moment. Soms is het dan even wachten tot ze vrij is, geen probleem. Ook altijd goed om meerdere opties te hebben in zo'n geval.

Ik vraag meestal wel een telefoonnummer om eventueel te kunnen appen voor een afspraak. Dat gebruik ik zelden, alleen bij heel populaire dames die je nauwelijks achter het raam aantreft. Maar altijd handig om te hebben.
 
Heren, ik wil graag mijn ervaring delen in een recensie. Echter weet ik niet zeker of ik het goede "huisnummer" heb. Ik was er gister, aan de Doublet, en stond op (ik denk) 35 K1!

Ik was er gister zaterdag 4 mei in de avond. Dame was oost Europees, lang zwart haar, wit gekleed en denk tussen de 25 en 30 jaar. Stelde zich voor als "kyra"?
 
Wie van de doubletstraat wandelaars weet nog hoe de volgens mij bg dame heet die een tijdje in doubletdtr. op nr 75 k1 werkte later is ze ergens midden in de straat gaan werken . ze was brildragend en mooi figuurtje en waar ze echt bekend om stond dat ze regelmatig klanten de kamer uitstuurde en die konden dan hun kleren buiten aantrekken. wie weet haar naam nog?
 
Ik kan het er helaas niet uit opmaken, zonde!
Ik dacht even dat je naar de dame zocht maar nu zie ik dat je het juiste adres zoekt.
De Kira die bekend is rond nr 35 heeft nog geen review met adres, althans ik kan er geen vinden.
Meestal is ze te vinden ergens tussen 33-37 dus waar jij was.
Ik zou zeggen, maak je review aan op het adres waarvan jij denkt dat het (ongeveer) klopt.
Het kan altijd nog worden aangepast als het een raampje verder blijkt te zijn.
 
Kira staat er al 10 jaar denk ik. Dat die nog geen recensie heeft zeg.
Ik ben er jaren geleden eens geweest. Zelfs nog een keer een trio gedaan samen met die tattoo meid die ergens bij nummer 40 staat. De laatste keer dat ik bij haar was had ze een chagerijnige bui dus daarna nooit meer geweest 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan