Recensie Jessica, Den Haag, Doubletstraat 3 k8 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gladio

Wandelaar
Forumpionier
68
08/07/21
122
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was gisteravond in de Doubletstraat voor het eerst sinds 3 weken, ik was positief verrast omdat een aantal van mijn favoriete dames te zien. Eén van mijn favoriete dames is de Dominicaanse Jessica, na het financiële gedeelte begon het voorspel gelijk waarbij ze me heel geil aankijkt en mijn tepels verwend. Over de daad zelf kan ik zeggen dat het weer heerlijk als vanouds was.
 
Als dit de Jessica met de roze Barbie outfit is, hebben we het over dezelfde. Een heerlijk lijf met een enorm dikke kont. Mijn ervaringen met haar zijn vergelijkbaar met die van Gladio. Mijn favoriet van de straat
 
Heb ook kennisgemaakt met Jessica. Echt een latina figuur. Dikke kont en heerlijke tieten. Zoenen op de mond doet ze ook niet moeilijk over.

Nb: ze staat overigens op 1a k2 en ze vraagt 40€; dit in tegenstelling tot Gladio die 35€ aangeeft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Niet mijn type qua uiterlijk, maar wat hier eerder gezegd is maakt ze wel waar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na jaren Jessica weer eens bezocht en het was wel weer een belevenis,minpuntje is dat ze weer 50 extra vroeg en dat herrinerde ik me al van mijn laatste keren bij haar,desalniettemin vreselijk genoten vrat mijn oren op likte mijn ballen en tepels en zoog me mc leeg tot de laatste druppel..helaas gaat ze richting thuisland en zullen we haar even moeten missen
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag deze mooie Dominicaanse bezocht, ze is na een afwezigheid van 10 maanden, weer terug. Nu houd ze open huis op de Doublet 40 K3
Het was weer spetterende latina sex, met een lange pijpsessie en lekker doggie afgemaakt met een top uitzicht op de lekkere kont van haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na bijna een jaar Jessica weer bezocht ,bij binnenkomst lebbert ze je al af en daarna helpt ze mij met wassen.. wat ook wel opwindend is ,op bed komt ze bovenop me liggen en lebbert ze mijn hele oor uit tepels en ballen worden gelikt en ze begin in eerste instantie mc te pijpen wat me eigenlijk een beetje verbaasde..deed ook een beetje zeer condoom zat helemaal lekker ..toen ging ie af en ging ze zonder verder wat heerlijk was met veel speeksel,ze heeft nog even bovenop gezeten maar vond het pijp gedeelte veel beter dus mc ging ze mij weer pijpen,ze steunde met haar onderarmen op mijn benen ,zonder handen en een heerlijk soppend geluid ik kneed in die lekkere dikke tieten van haar..er was geen houden meer aan😄
Ze zegt hier ongeveer 3 maanden te blijven trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Jessica (vh rose barbieoutfit) bezocht op 3 k5. Gisteren was ze al in de ochtend aan het werk maar nu pas om 14 uur. Dit keer in het zwart gekleed. Toen ik haar naam noemde was ze verbaasd dat ik die nog wist na zo'n lange afwezigheid. Ze zag er geweldig uit. Op de kamer voorovergebukt en ik tegen die megakont aan.
Ze had goede zin en maakte er een showtje van. Ze kwam eerst lekker bovenop me liggen. Ze lijkt wel wat gegroeid en dan vooral in de breedte en kont maar ook haar bovenbenen zijn fors.

Pijpen hield ik kort want wilde haar graag neuken. Eerst in missio en ze voelt lekker aan met die buik en grote tieten ook. Ze zoog aan mijn tepels en ik liggen stoten in die kut. Daarna doggy want met zo'n big ass is dat natuurlijk een verplicht standje. Plat doggy was helemaal formidabel en over haar grote kont schuren en heerlijk een tijd liggen stoten tot ik alles in haar spoot (mc). Heerlijke latina derhalve om vaker te bezoeken.

Minder goed nieuws is dat ze in augustus weer vertrekt en ze had het over maar liefst 10 maanden. Afijn eerst maar genieten van haar aanwezigheid zou ik zeggen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was afgelopen vrijdag bij Jessica langs geweest, dit was voor het eerst in ±10 maanden. Het is echt een freak en dat in de goede zin van het woord, Bij binnenkomst gelijk al opgeilen, heftig zoenen, schuren en de daad zelf was ook weer feest. Prone bone is zoals eerder beschreven een aanrader! Een klein nadeel is dat de kamer wat muf rook, ze vertelde me dat ze al om 12 uur in de middag was begonnen en dat was 10 uur later wel te ruiken.
 
Op dat adres heb ik haar ook een paar weken geleden bezocht. Wat mij opvalt aan haar is, dat ze vaak stemmingswisselingen heeft, De ene keer uitbundig, met echt een goede sessie, de andere keer gereserveerd, en zelfs op het arrogante af.
 
Laatst bewerkt:
Zou inderdaad kunnen Rony ik heb haar meerdere keren bezocht maar bij de wat latere bezoekjes heeft ze weleens dingen gedaan die ze voorheen niet deed. Ik heb het gevoel dat ze denkt dat ze dat bij mij wel kan doen omdat ik een vaste klant ben en toch wel terugkom, het gaat hierbij om de telefoon opnemen tijdens de daad of spraakberichten versturen, bestellingen plaatsen en in ontvangst nemen bij die kerel van dat supermarktje om de hoek. Maar soms is ze ook qua voorspel wat minder enthousiast en heeft ze duidelijk minder zin om te zoenen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn avontuurtje eerder op de dag met Sonja (uit de Geleenstraat) ging ik toch nog een rondje Doublet doen. Het begon net te regenen en de bezetting viel zwaar tegen maar ja in de wetenschap dat het maandag middag is had ik ook niet veel verwacht, het feit dat het daar een grote zandbak is maakt het er ook niet beter op. Ik liep de straat in vanaf de pisbakken en toen ik bijna aan het einde was zag ik Jessica staan, ik heb net als Rony een zwak voor haar en aangezien het toch begon te regenen ben ik naar binnen gegaan. Ze pakte me direct op me bek wat voor mij het teken was dat dit een goed bezoekje zou worden.

Het was een klein kamertje dit keer met een veel te klein bed voor een latina met zo een onderstel maar het mocht de pret niet drukken. Heerlijk wezen tongen, verschillende standjes gedaan, het was weer super. Ze was niet zo van de tijd en bleef een halfuur binnen, zelfs na afloop bleef ze maar zoenen en tegen me aanschuren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
gister rondje doublet gedaan en bij jesica beland , ze pijpt lekker met af en toe lekker diep , en die kont van haar is heerlijk goede ervaring!
 
Ik kom net terug van deze topper, ik wilde haar nog een keer bezoeken omdat ze mij de vorige keer vertelde dat dit voorlopig haar laatste maand is. Ze gaat namelijk weer terug voor 10 maanden aangezien ze nu een kleine heeft. Jullie lezen het goed '10 maanden' ik zou zeggen sla jullie slag als jullie nog interesse hebben want het kan er een lange tijd niet van komen (niet bij haar i.i.g.)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn favoriete dame uit Den Haag. Loopt altijd te zeiken om meer geld, dat wel. Maar geef altijd 50 en dan pijpt ze heerlijk zonder condoom. Van die dikke reet kan ik geen genoeg krijgen en met die geile praat van haar maakt ze me aardig gek. Versta alleen geen bal van dat Spaans. Lees dat ze op het punt staat van vertrekken. Jammer, hopelijk kan ik haar nog een keer bezoeken voor die tijd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jessica zag ik vrijdagavond al maar koos voor een andere latina, Lisa genaamd met oranje beer, met wie ik een afspraak had.

Vanmiddag zag ik Jessica weer en bij haar naar binnengegaan. Totaal geen spijt van mijn bezoek. Bij het wassen stond ze al tegen me aan te rijen en gelijk al zoenen en ze danste uitdagend voorovergebogen met haar dikke kont. Heerlijk die billen te zien shaken. Op bed wat lichaamsverkenning waarna ze me een prima en deepthroat pijpsessie gaf. Daarna klom ze op mijn inmiddels stijve pik en kwam heerlijk op me liggen. Vervolgens missio gedaan waarbij ze geil aan mijn tepels zoog. Uiteraard met die megakont doggy en plat doggy gedaan en moeiteloos haar volgespoten (mc).

Blij dat ze weer terug is en ze zei nu 1 week hier te zijn maar misschien dat ze over een maand weer naar de Dom. Rep. vertrekt maar dan voor een maand of zo.

Ik lees net in een vorige recensie dat ze PZC doet voor maar 10€ extra. Wist ik niet en had ik dat maar gedaan want dp PZC is toch echt nog wat lekkerder. Een volgende keer dan maar doen maar Jessica was in ieder geval in opperbeste stemming want goedlachs en ze heeft me een prima pijp- en neuksessie bezorgd.
 
Ik heb vanmiddag ook Jessica gezien, ik schrok best wel toen ik haar zag. Ze is flink aangekomen en zag er een beetje opgeblazen uit. Uiteindelijk toch maar niet naar binnen gegaan. Misschien dat het door haar outfit of aan het daglicht lag, maar het mooie en aantrekkelijke is er wel een beetje vanaf.
 
Zo ben benieuwd nu .....ze is dus helemaal dicht geslipt.
Dat krijg je ervan ff paar maanden snel geld verdienen in doubletstraat en dan zeker 6 maanden in de Dominicaanse republiek lekker niks doen en lopen vreten de hele dag.

Waar stond ze @Rony80
 
Terug
Bovenaan Onderaan