Recensie Nienke, Temptation, Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HorneyM

Wandelaar
26
16/01/22
21
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
155
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In Maart bij Temptation geweest. Ik had geen dame gereserveerd aangezien het de 1e keer was. Had wel goede dingen gehoord over deze massagesalon. Ik werd prettig ontvangen, echter was er maar 1 dame beschikbaar. En dat was Nienke... Deze charmante dame stelde zich voor en ik was meteen verkocht. Ik voelde al een bepaalde energie van haar afkomen die erg aantrekkelijk was :-D In de kamer kon ik direct prettig met haar kletsen en na douchen mocht ik op mijn buik op bed liggen. Eerst begon ze rustig mijn benen te masseren en sel richting mijn billen, rug en schouders. Toen kwam ze met haar heerlijke tieten op mijn rug liggen. Toen kwam al vrij snel de magic. Ze ging terwijl ik nog op mijn buik lag met haar hand tussen mijn benen naar mijn ballen en die lekker opwarmen. Dat is zo f*cking geil! Er zijn er maar weinig die deze handeling uitvoeren. Goeie actie van haar!
Daarna kon ik omdraaien ging ze lekker bovenop mij liggen. Super geil want mijn lul is tegen haar kutje aan... Je weet dat het niet gebeurt maar het idee is wel heel lekker. Haar mond was ook heel dichtbij de mijne...
Heerlijke ervaring met haar, Topper! Ik hoop snel weer bij haar langs te kunnen.
 
In Maart bij Temptation geweest. Ik had geen dame gereserveerd aangezien het de 1e keer was. Had wel goede dingen gehoord over deze massagesalon. Ik werd prettig ontvangen, echter was er maar 1 dame beschikbaar. En dat was Nienke... Deze charmante dame stelde zich voor en ik was meteen verkocht. Ik voelde al een bepaalde energie van haar afkomen die erg aantrekkelijk was :-D In de kamer kon ik direct prettig met haar kletsen en na douchen mocht ik op mijn buik op bed liggen. Eerst begon ze rustig mijn benen te masseren en sel richting mijn billen, rug en schouders. Toen kwam ze met haar heerlijke tieten op mijn rug liggen. Toen kwam al vrij snel de magic. Ze ging terwijl ik nog op mijn buik lag met haar hand tussen mijn benen naar mijn ballen en die lekker opwarmen. Dat is zo f*cking geil! Er zijn er maar weinig die deze handeling uitvoeren. Goeie actie van haar!
Daarna kon ik omdraaien ging ze lekker bovenop mij liggen. Super geil want mijn lul is tegen haar kutje aan... Je weet dat het niet gebeurt maar het idee is wel heel lekker. Haar mond was ook heel dichtbij de mijne...
Heerlijke ervaring met haar, Topper! Ik hoop snel weer bij haar langs te kunnen.
Nienke is een ondeugend toppertje met veel variatie en passie
 
Meerdere malen Nienke bezocht .. wat een top vrouw !! Heerlijke uren gehad. Helaas werkt ze niet meer bij temptation .. weet iemand waar ze is gebleven ? ( heb er wel naar gevraagd bij temptation maar werd wat vaag over gedaan )
 
Meerdere malen Nienke bezocht .. wat een top vrouw !! Heerlijke uren gehad. Helaas werkt ze niet meer bij temptation .. weet iemand waar ze is gebleven ? ( heb er wel naar gevraagd bij temptation maar werd wat vaag over gedaan )
Hey hoi ik weet waar Nienke heen is gegaan. Ze zit nu onder een andere naam in veeningen. Veel plezier boys want ik heb de laatste tijd ook veel plezier met haar.
 
Ik ben vandaag bij Nienke geweest. Leuke en spontane vrouw!

De massage bij haar was top! De manier waarop zij je langzaam opgeilt is hemels! Ik hoop dat ze nog lang blijft want ik wil haar zeker vaker bezoeken.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een tijdje alleen meegelezen te hebben ook een account aangemaakt.

Tijdje geleden een massage van Nienke ontvangen.
Ontvangst in de salon was erg goed. Dames werden allemaal netjes voorgesteld en voor Nienke gekozen

Haar massage we erg goed!
Ze is lekker spontaan en stout en weet je lekker op te geilen.

2 keer klaar gekomen bij haar. De 2e keer lekker op haar borsten.

Ik hoop snel weer langs te gaan.
 
Na bovenstaande goede recensies ook maar een keer afgesproken met Nienke. Vanmorgen om 11.30 was het zover.
Kan ik nog iets toevoegen aan wat al geschreven is? Bijna niet. Een geweldig lieve en verleidelijke vrouw die mij een heerlijk uurtje heeft bezorgd, waarbij we verder gingen dan wat ze aan het begin had gezegd toe te staan.
Afgesproken dat ik snel weer een keer met haar afspreek.
 
Ook Bertus is pas geleden ook onder handen genomen door Nienke.
Bertus houdt van dit soort, puur natuur, vrolijke, spontane, ondeugende dames.
Nienke weet hoe ze de tijd moet laten vliegen.
Haar massage met happy ending is eigenlijk nog fijner dan batsen.
Nienke is een geweldige meid.
 
Ik lees meerdere recensies over 'ze is erg stout' of 'ze ging iets verder dan we vooraf hadden afgesproken'…. Maar wat moet ik mij hierbij voorstellen?

Een aantal weken geleden heb ik een lingam massage mogen ervaren. Ze was vrij dominant aanwezig tijdens de massage. Mocht bijvoorbeeld niet bewegen tijdens de massage (niet de hele tijd uiteraard) en ze maakte mij helemaal gek door in mn nek te kussen (alleen met haar lipjes) maar verder was het hand en span diensten. Mocht haar ook minimaal aanraken omdat we voor het eerst een massage samen hadden.

Dat kwam de volgende keer, zo commandeerde ze mij…
 
Afgelopen vrijdag weer een heerlijk uurtje met Nienke mogen doorbrengen. Was alweer een tijdje geleden dat ik met haar had afgesproken. Veel te lang zelfs moet ik toegeven zodra ik haar zag. Ze is altijd heerlijk vrolijk, open, spontaan, gezellig en masseert zalig. Het uurtje was veel te snel voorbij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan