niet beantwoorden van mail door DVP's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind dat je er nog een aardige conversatie uit heb weten te persen.. Ik wordt soms al geblokkeerd na 1 vraag

Haha, ik kan me wel wat vragen bedenken die tot een instant block zouden leiden hoor, daar niet van. :)
Ik heb inderdaad te veel moeite gedaan. Maar het is ook een heerlijk wijf. Maar op een gegeven moment houdt het op.
 
Nu even serieus na het eerdere lolletje:
Over het algemeen krijg ik toch vrij rap een app terug, waarbij ik wel of niet kan afspreken op korte termijn. Het is maar in een handjevol gevallen aan de orde geweest dat ik geen enkel antwoord kreeg. Los daarvan, als ik na 1-2 dagen geen antwoord ontvang, ga ik ook gewoon door naar de volgende.

Overigens ben ik ook vrij/zéér selectief in de DVP's die ik wel/niet benader en stuur ik pas een app als ik op voorhand enigszins vertrouwen in de advertentie heb (recensies wel/niet aanwezig, dat nog daargelaten). Als de advertentie al halfbakken is, zonder enige concrete omschrijving/introductie laat ik deze per definitie links liggen. Eventueel maakt dat net het verschil dat ik nog weining non-respons in alle app-contacten heb gehad en dus veelal een snelle reactie ontvang, maar goed, dat is maar een aanname.

Misschien speelt de (vrij directe) inhoud van mijn apps en een duidelijke profielfoto in WA ook een rol (blijft lastig, wel/geen foto, maar heb het toch), maar ook dat is slechts een aanname vanuit mijn zijde. Ook afgelopen dagen verliep de communicatie met een DVP die ik nog niet eerder had benaderd zéér vlot en was de afspraak binnen 'no time' gemaakt.

@Belle: ik ben dan wel benieuwd wat jij van de onderstaande uitwisseling vindt, dat n.a.v. jouw bericht #6 in dit topic en een ander topic over de inhoud van apps. Ik ben in dat geval een man 37 jaar, maakt die leeftijd dus het verschil, wat iemand anders alhier meldde? M.i. niet, zolang je normaal communiceert & gewoonweg concreet bent. Hierbij dus het voorbeeld van mijn laatste uitwisselingen met een DVP die ik afgelopen weekend heb bezocht (ik had deze DVP nog niet eerder benaderd/ontmoet):

Ik (do. 8-9, 14:06u):
Hi ..., I saw your advertisement at kinky.nl and I'm quite interested to make an appointment with you. Does saturday 10th of september suits you? If so, at which time can we meet at saturday 10th? If you want to, we could make a videocall beforehand. I'm a Dutch slender/slim young adult of 37 years old and I really like GFE, french kissing, pussyeating & fingering, cuddling/exploring eachother's body. Are you interested? I am...😉 Kind regards, ...

DVP (8-9, 16:14u):
Hi hi, nice to meet you. Yes, we can meet at next saturday. Fingering is only clitoral, not inside, rest is ok.

Ik (8-9, 16:31u):
Hi ..., thanks for your fast reply! No problem, I respect your decisions. Can we meet for 1 hour at saturday 10th by 11:00am? Is it ok with you if I bring my own condoms (I prefer a bigger size than regular ones)? Kisses, ...

DVP (8-9, 16:36u):
Saturday at 11:00hrs until 12:00hrs is ok. Yes, bring yours. We will talk saturday in the morning for the adress.

Ik (10-9, 09:36u):
Hi ..., at which adress in ... can we meet? See you soon at 11:00am! Kisses, ...

DVP (10-9, 09.52u):
I receive at ... See you soon!

Ik (10-9, 10.53u):
Hi ..., I am near the door. Which number?

DVP (10-9, 10.55u):
I will open now. Opened?

Ik (10-9, 10.56u):
Yes, I am near the elevator.

DVP (10-9, 10.57u):
Go to the ...th floor and up to the ...th by stairs, around the corner to no. ....


En, daarna begon de pret afgelopen zaterdag...
Als ik een afspraak zou willen maken, app ik vrijwel altijd in een dergelijke opzet. Her & der pas ik dat uiteraard weleens aan, maar ik ben graag altijd zo concreet mogelijk. Ik heb in het overgrote deel van dergelijke uitwisselingen vrijwel altijd reactie gehad en meestal direct op dezelfde dag.
Ik heb weliswaar een overduidelijke foto op van mijzelf op whatsapp en ben ook echt geen Leonardo DiCaprio, maar zie er ook niet slecht uit.

Wat zal een DVP dan over de streep trekken om alsnog snel te antwoorden (hetzij met een "ja" of een "nee"; nogmaals ik ontvang toch altijd vrij rap een antwoord die meestal positief wordt beantwoord)? @Belle: wat denk jij?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb juist bewust niet een foto van mezelf op whatsapp ivm vertrouwelijkheid en anonimiteit.
Als een dame hier een probleem van maakt so be it. Maar het blijft wel leuk om te zien dat dames positief verrast zijn als ze je voor het eerst zien.
Als uiterlijk zo belangrijk is overigens kan je prima je 'criteria' formuleren in je advertentie, doen de meesten ook niet.
 
Als uiterlijk zo belangrijk is overigens kan je prima je 'criteria' formuleren in je advertentie, doen de meesten ook niet.
True, dat geldt uiteraard voor meer zaken in de advertenties, w.o. bijv. de grote waslijsten aan opties die je soms terug ziet, terwijl dat in de werkelijkheid (dus 'op het moment van') niet wordt aangeboden.
Ook in die zin geldt dat het overgrote deel van de ads weleens wat concreter mogen zijn, dat komt DVP's zelf ook ten goede.
 
Nu even serieus na het eerdere lolletje:
Over het algemeen krijg ik toch vrij rap een app terug, waarbij ik wel of niet kan afspreken op korte termijn. Het is maar in een handjevol gevallen aan de orde geweest dat ik geen enkel antwoord kreeg. Los daarvan, als ik na 1-2 dagen geen antwoord ontvang, ga ik ook gewoon door naar de volgende.

Overigens ben ik ook vrij/zéér selectief in de DVP's die ik wel/niet benader en stuur ik pas een app als ik op voorhand enigszins vertrouwen in de advertentie heb (recensies wel/niet aanwezig, dat nog daargelaten). Als de advertentie al halfbakken is, zonder enige concrete omschrijving/introductie laat ik deze per definitie links liggen. Eventueel maakt dat net het verschil dat ik nog weining non-respons in alle app-contacten heb gehad en dus veelal een snelle reactie ontvang, maar goed, dat is maar een aanname.

Misschien speelt de (vrij directe) inhoud van mijn apps en het feit dat ik ook een duidelijke profielfoto in WA heb staan ook een rol, maar ook dat is slechts een aanname vanuit mijn zijde. Ook afgelopen dagen verliep de communicatie met een DVP die ik nog niet eerder had benaderd zéér vlot en was de afspraak binnen 'no time' gemaakt.

@Belle: ik ben dan wel benieuwd wat jij van de onderstaande uitwisseling vindt, dat n.a.v. jouw bericht #6 in dit topic en een ander topic over de inhoud van apps. Ik ben in dat geval een man 37 jaar, maakt die leeftijd dus het verschil, wat iemand anders alhier meldde? M.i. niet, zolang je normaal communiceert & gewoonweg concreet bent. Hierbij dus het voorbeeld van mijn laatste uitwisselingen met een DVP die ik afgelopen weekend heb bezocht (ik had deze DVP nog niet eerder benaderd/ontmoet):

Ik (do. 8-9, 14:06u):
Hi ..., I saw your advertisement at kinky.nl and I'm quite interested to make an appointment with you. Does saturday 10th of september suits you? If so, at which time can we meet at saturday 10th? If you want to, we could make a videocall beforehand. I'm a Dutch slender/slim young adult of 37 years old and I really like GFE, french kissing, pussyeating & fingering, cuddling/exploring eachother's body. Are you interested? I am...😉 Kind regards, ...

DVP (8-9, 16:14u):
Hi hi, nice to meet you. Yes, we can meet at next saturday. Fingering is only clitoral, not inside, rest is ok.

Ik (8-9, 16:31u):
Hi ..., thanks for your fast reply! No problem, I respect your decisions. Can we meet for 1 hour at saturday 10th by 11:00am? Is it ok with you if I bring my own condoms (I prefer a bigger size than regular ones)? Kisses, ...

DVP (8-9, 16:36u):
Saturday at 11:00hrs until 12:00hrs is ok. Yes, bring yours. We will talk saturday in the morning for the adress.

Ik (10-9, 09:36u):
Hi ..., at which adress in ... can we meet? See you soon at 11:00am! Kisses, ...

DVP (10-9, 09.52u):
I receive at ... See you soon!

Ik (10-9, 10.53u):
Hi ..., I am near the door. Which number?

DVP (10-9, 10.55u):
I will open now. Opened?

Ik (10-9, 10.56u):
Yes, I am near the elevator.

DVP (10-9, 10.57u):
Go to the ...th floor and up to the ...th by stairs, around the corner to no. ....


En, daarna begon de pret afgelopen zaterdag...
Als ik een afspraak zou willen maken, app ik vrijwel altijd in een dergelijke opzet. Her & der pas ik dat uiteraard weleens aan, maar ik ben graag altijd zo concreet mogelijk. Ik heb in het overgrote deel van dergelijke uitwisselingen vrijwel altijd reactie gehad en meestal direct op dezelfde dag.
Ik heb weliswaar een overduidelijke foto op van mijzelf op whatsapp en ben ook echt geen Leonardo DiCaprio, maar zie er ook niet slecht uit.

Wat zal een DVP dan over de streep trekken om alsnog snel te antwoorden (hetzij met een "ja" of een "nee"; nogmaals ik ontvang toch altijd vrij rap een antwoord die meestal positief wordt beantwoord)? @Belle: wat denk jij?

Kijk, dat is dus een eerste bericht waar jij behoorlijk je best op hebt gedaan, lijkt me voor de dvp ook fijner, voorheen opende ik ook altijd met uitgebreide berichten, nog wel uitgebreider dan wat jij hier omschrijft.

Maar goed op een gegeven moment liep ik dus ook tegen dames aan die nergens op reageren en dan voelt het juist ontzettend ontmoedigend dat je zelf zoveel moeite hebt gestoken in dat eerste contact. Mijn openingen zijn hierdoor over tijd steeds minder uitgebreid geworden en tegenwoordig open ik vaak met een simpel "hi". Als er dan iemand reageert zien we wel verder.

Is natuurlijk een vicieuze cirkel, want sommige dames zullen juist door die summiere begroeting minder gauw reageren, sja.
 
Laatst bewerkt:
Maar goed op een gegeven moment liep ik dus ook tegen dames aan die nergens op reageren en dan voelt het juist ontzettend ontmoedigend dat je zelf zoveel moeite hebt gestoken in dat eerste contact. Mijn openingen zijn hierdoor over tijd steeds minder uitgebreid geworden en tegenwoordig open ik vaak met een simpel "hi".

Jaa dit is wel herkenbaar; ooit in de begin dagen stak ik echt moeite in mijn openingszinnen/manier van aanspreken, maar kwam er al vrij snel achter dat je meestal gewoon bijzonder minimalistisch/halve info berichtjes terug krijgt...wat dan altijd ergens als een afknapper voelt; echt lust opbouwend werkt het iig niet ff appen met 9/10 dames.

Jammer want alleen al een beetje leuker/spontane/welwillende reactie doet echt wonderen...maar dat is vaak teveel moeite, of zijn ze niet slim genoeg/kundig genoeg voor, of is wellicht wat beneden hun stand...anyways; ik hou het nu zelf sinds 2 jaar ofzo ook meestal kort; naar wat wel en niet inbegrepen zit vragen is maar ruk + krijg je toch meestal niet duidelijk, danwel leidt het mogelijk naar meer moeten betalen (en niet gaan) voor iets wat misschien wel inlusief is als je er niet om zou vragen. Het soort dames die niet meer dan ja/nee/okey/adres/prijs kunnen typen bezoek ik al heel lang niet meer :sneaky:
 
Ik kan gerust concluderen dat het overgroot deel van de dvp's de communicatieskills heeft van een zak aardappelen.
Deze week al ruk-communicatie gehad met een raamdame. Ok, dat trek ik dan nog wel.

Vandaag een afspraak gemaakt met een dame waar ik eerder van de week langs was geweest.
1.5 uur voor de afspraak stuurt ze nadat ik om haar adres had gevraagd dat ze niet op het afgesproken tijdstip kan, maar pas 1.5 uur later.
Een opgaaf van reden verwacht ik dan niet gezien dat persoonlijk kan zijn, ok. Maar ik krijg niet eens een excuus wat je op zijn minst mag verwachten van een mens met enig fatsoen.

10 minuten voordat ik bij het hotel aankome stuur ik een bericht en vraag om haar kamernummer, geen antwoord.
Ik wacht 10 minuten, stuur weer een bericht, ditmaal met maar 1 vink (bericht komt dus niet aan). Geen antwoord.
Daarna wacht ik 10 minuten en stuur ik nog een bericht. Ditmaal 2 vinken, maar het wordt niet gelezen.
In de tussentijd is ze wel meerdere malen online geweest op haar Nederlandse werktelefoon dus.

Aangegeven dat ik nog max 15 minuten kan wachten en dat ze op zijn minst moet reageren, maar weer geen reactie.
Direct naar huis gegaan ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ging om deze dame, heeft haar reviews ook nog uitstaan (verbazingwekkend).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jeetje @Eagle99 daar zou ik geen potje mee durven worstelen moet ik je bekennen.. die maakt een Wokkel van je pik. 😟
Wat jij meemaakt heb ik ook vaak gehad. Ben je de hele avond in touw om een dame te ontmoeten reageren ze plots niet meer, of erger nog blokkeren ze je.
Typisch geval van overboeken.. ze laten meerdere komen om zeker te zijn dat ze werk hebben. echt kut.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jeetje @Eagle99 daar zou ik geen potje mee durven worstelen moet ik je bekennen.. die maakt een Wokkel van je pik. 😟
Wat jij meemaakt heb ik ook vaak gehad. Ben je de hele avond in touw om een dame te ontmoeten reageren ze plots niet meer, of erger nog blokkeren ze je.
Typisch geval van overboeken.. ze laten meerdere komen om zeker te zijn dat ze werk hebben. echt kut.
In het echt viel ze mee. Is een kleine dame van 1.65 en niet zo intimiderend/opgepompt als ze op de foto's lijkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stuur een berichtje als er geen telnr vermeld wordt. Vaak hoor ik niets of een heel kort onpersoonlijk antwoord. Vervelender vind ik die doorgeschakelde voicemail die je moet inspreken. Van de 10 belt er 1 of 2 terug, en ook pas na een tweede keer bellen. WA werkt wel beter, krijg over het algemeen antwoord terug. Maar die voicemail server mag wat mij betreft enkeltje prullemand krijgen. Waardeloos systeem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan