niet vergunde massagesalons

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.114
19/07/21
1.636
12
Jongens, ik wil ff met jullie praten. Er zijn nogal wat niet vergunde massagesalons waar meer mogelijk is. Ik vind dat ontzettend spannend en gaaf. Soms nog wel spannender dan die vergunde salons waar je van tevoren precies weet wat er gaat komen. Maar je hebt ook van die salons waar ze je alleen maar een beetje opgeilen en waar voor de rest niks mogelijk is. Dat vind ikzelf de kloterigste salons. Ik vind het ook heel goed dat we daar met elkaar info over delen. Ik wil weten waar meer mogelijk is! En die opgeilsalons met voor de rest niks, daar wil ik wegblijven. Daar is in mijn ogen dit forum voor. Alleen is er altijd het risico dat oom ambtenaar of oom agent meeleest en dat je zo die salons zonder het te weten de nek omdraait.

Mijn vraag: hoe kunnen we nou een manier bedenken om toch over die salons info te delen zonder dat die gasten het kunnen zien?

@moderators Misschien een afgeschermd deel van het forum waar je alleen maar op kan als de moderator weet dat je okee bent? Of een codesysteem dat alleen wij weten? Of...?

Kunnen we hier is over nadenken met z'n allen? Persoonlijk zit ik het meest te denken in de richting van een afgeschermd gedeelte van het forum.
 
Een grotere groep mensen - die ook nog anoniem wil blijven - en dan toch voorkomen dat er in die groep "lekken" zitten - dat is gewoon nog nooit in de wereld gelukt , en gaat hier ook niet lukken.
 
Geen idee of het wenselijk is openlijk op een forum te vermelden welke "massage salons" extra's doen en niet. Dat zou kanonnenvoer voor o.a handhavers zijn. Ook dat marktplaats topic met normale massages, dames die mogelijk extra's doen. Dat moet je niet publiekelijk vermelden lijkt mij.
 
Dus jullie geloven niet in een afgeschermd gedeelte waar je pas mag komen na goedkeuring van de MOD of forummeubilair?

Die zeperds vind ik zo klote: het kost alleen maar geld en het is al duur genoeg. Ik heb wel ervaringen dat ik eerst naar de Thai ging, daar na de massage ontevreden weg ging en daarna naar de Chinees voor de ontladende HJ. Maar dan wordt het wel een duur grapje.
 
Dus jullie geloven niet in een afgeschermd gedeelte waar je pas mag komen na goedkeuring van de MOD of forummeubilair?

Die zeperds vind ik zo klote: het kost alleen maar geld en het is al duur genoeg. Ik heb wel ervaringen dat ik eerst naar de Thai ging, daar na de massage ontevreden weg ging en daarna naar de Chinees voor de ontladende HJ. Maar dan wordt het wel een duur grapje.

Het lekt altijd uit, iemand maakt een screenshot etc. Er hoeft maar 1 verrader of dumbo tussen te zitten en alles gaat fout.
Daarnaast: in zo'n salon zullen niet alle dames iets extra's aanbieden. Misschien maar eentje of twee van de acht.
En als ze dat toch stiekem aanbieden dan niet bij elke klant.

Dus iemand kan u op zo'n besloten afdeling van een site iets positiefs vertellen, maar ook dan heeft u geen zekerheid dat die dame het ook aan u zal voorstellen.
 
Dus jullie geloven niet in een afgeschermd gedeelte waar je pas mag komen na goedkeuring van de MOD of forummeubilair?

Die zeperds vind ik zo klote: het kost alleen maar geld en het is al duur genoeg. Ik heb wel ervaringen dat ik eerst naar de Thai ging, daar na de massage ontevreden weg ging en daarna naar de Chinees voor de ontladende HJ. Maar dan wordt het wel een duur grapje.
valt soms wel mee hoor eerst naar de chinees voor een uurtje waarbij ze je behoorlijk opgeilen voor 45 euro en daarna naar de achterdam voor een standaard tariefje van 50 euro ben je mooi voor een uur en 20 min onder de pannen
het isvmaar hoe je het bekijkt maar dat opgeilen en niets doen is soms ergelijk
 
Dus jullie geloven niet in een afgeschermd gedeelte waar je pas mag komen na goedkeuring van de MOD of forummeubilair?

Die zeperds vind ik zo klote: het kost alleen maar geld en het is al duur genoeg. Ik heb wel ervaringen dat ik eerst naar de Thai ging, daar na de massage ontevreden weg ging en daarna naar de Chinees voor de ontladende HJ. Maar dan wordt het wel een duur grapje.
Het draagt niet bij aan de discussie/oplossing maar ik moest zo lachen toen ik het las. Van de Thai naar de Chinees. Als of het om een (afhaal)restaurant gaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan