Nieuw en enkele vragen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi,

Ik ben tamelijk nieuw in deze wereld, en omdat ik al heel wat aan dit forum heb gehad wou ik deze vraag stellen in de hoop wat meer inzicht te krijgen.

Is het normaal dat als je ergens begint te werken je weinig klanten "krijgt".
Ik snap dat je moet opbouwen maar heb soms het gevoel dat je eerst je plek moet "verdienen": je hebt enkel toevallige klanten/passanten. Er wordt niet geadverteerd of reclame gemaakt.

Mijn vraag is: waarom?
De meeste clubs adverteren wel. In Belgie zijn ze er soms iets terughoudender mee. Sommige van die huizen hebben niet eens 'n werkende, up-to-date site.

Een nieuwe dame... dat kan twee kanten op werken natuurlijk. Enerzijds heb je klanten die komen voor hun vaste dame, anderzijds natuurlijk klanten die een nieuwe dame "uit willen proberen".

Ik zou in elk geval een huis zoeken met redelijk wat aanloop.
 
Als k het zo allemaal lees is het probleem me duidelijk, gewoon stoppen. Klees bij zowat alle privehuizen dat ze opzoek zijn naar dames, dus aanbod aan werkgevers genoeg.


Zou voordat je gaat nog nummers uitwisselen met klanten waar je een klik mee had en hun bij je thuis ontvangen. Als je toch al 50% afstaat kun je hun een spotprijs aanbieden zonder de kosten aan het privehuis. Geen man die daar nee tegen zegt na een goede ervaring

En als ze eenmaal verslaafd aan je zijn krik je de prijs omhoog..
Ik vermoed dat werken in een pr!véhuis een veiliger gevoel geeft dan wanneer je op je eentje begint te ontvangen , alles word er geregeld voor de dame.... vandaar vermoed ik ook de hoge kost die het meisje heeft in een privéhuis .
 
Ik vermoed dat werken in een pr!véhuis een veiliger gevoel geeft dan wanneer je op je eentje begint te ontvangen , alles word er geregeld voor de dame.... vandaar vermoed ik ook de kost in een privéhuis .
Ja en ze maken normaal gesproken reclame, hebben al een aanloop van klanten, etc. Je hebt ook wat meer een scheiding tussen privé en werk.
 
Ja en ze maken normaal gesproken reclame, hebben al een aanloop van klanten, etc. Je hebt ook wat meer een scheiding tussen privé en werk.
Klopt. En dit is dé reden waarom ik niet mijn gsm nr. doorgaf.
Anderzijds vond ik het niet netjes t.o.v. mijn werkgever. Ik probeer steeds respectvol te blijven. Al zijn er ook grenzen. Daarmee mijn vraag.
 
Klopt. En dit is dé reden waarom ik niet mijn gsm nr. doorgaf.
Anderzijds vond ik het niet netjes t.o.v. mijn werkgever. Ik probeer steeds respectvol te blijven. Al zijn er ook grenzen. Daarmee mijn vraag.
Ik vind dat wel correct. Als dames zo'n huis enkel gebruiken om een klantenkring op te bouwen en die daarna privé te servicen, dan is er snel geen huis meer over.

Ik zou een huis zoeken waar het wat drukker is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan