Nieuw op de markt🥰

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jessy98

Newbie
DVP
6
18/04/24
48
Hi allemaal!

Al fantastisch geïntroduceerd door de zeer gewaardeerde @Miss Tiffany, mijn dank daarvoor ❤️.

Hierbij ook een intro namens mijzelf. Ik ben Jessy en ondanks mijn onschuldige gezichtje lust ik er zeker pap van. 😏 Ik ben nieuw in deze branche en sta er voor open om bij te leren, maar sta garant voor een intieme ervaring. Even alle zorgen en remmen los, samen genieten in het moment 💫

Geef aan wat je wil je want ik please je graag. Dan zal ik dat ook aangeven en maken we er samen een intieme ervaring van.

Ik kijk er naar uit jullie te ontdekken en de juiste mannen zullen ook zeker mijn stoutere kant ontdekken.😈

Ik ben te vinden in Bella Donna maar uiteraard kunnen we hier eerst kletsen.

Liefs 💋
 
Ook hier nog eens een warme welkom! 😀

Welcome To The Team Hello GIF by Originals


die inleiding klinkt alvast heel verleidelijk :giggle:🔥
ik wens je een fijne tijd :giggle:
 
Wees welkom!

Begrijp ik goed dat je nu de stap maakt van alleen massages naar seks en intiem? Spannend, hoe bevalt het?
 
Laatst bewerkt:
Ook even op je eigen plekje van harte welkom @Jessy98 en welkom in het Rotterdamse bij @Miss Tiffany maar dat gaat vast goedkomen.

Ben nu wel benieuwd naar foto's van je als je zegt dat je een lief onschuldig gezichtje hebt. Mooi dat je er pap van lust daar kunnen wij wel in voorzien ;) :ROFLMAO:
 
Ook even op je eigen plekje van harte welkom @Jessy98 en welkom in het Rotterdamse bij @Miss Tiffany maar dat gaat vast goedkomen.

Ben nu wel benieuwd naar foto's van je als je zegt dat je een lief onschuldig gezichtje hebt. Mooi dat je er pap van lust daar kunnen wij wel in voorzien ;) :ROFLMAO:
Gezichtjes tonen we niet 😅
Moet je even een afspraakje maken 😉
 
Welkom nogmaals @Jessy98 😁😁
Heel veel plezier gewenst in Rotterdam, maar met een collega als Miss T gaat dat helemaal goedkomen 😎😎
Veel plezier en succes op je eerste dag 😁😁
Op Hallo GIF

Dankjewel!!🤗 Ja dat heb ik goed getroffen :)
Ook even op je eigen plekje van harte welkom @Jessy98 en welkom in het Rotterdamse bij @Miss Tiffany maar dat gaat vast goedkomen.

Ben nu wel benieuwd naar foto's van je als je zegt dat je een lief onschuldig gezichtje hebt. Mooi dat je er pap van lust daar kunnen wij wel in voorzien ;) :ROFLMAO:

Haha, het gezichtje zal je zelf moeten komen bewonderen 😋 Maar ik post zo een nieuwe foto!

Hahahaha 😂🙈
Welkom nogmaals @Jessy98 😁😁
Heel veel plezier gewenst in Rotterdam, maar met een collega als Miss T gaat dat helemaal goedkomen 😎😎
Veel plezier en succes op je eerste dag 😁😁
Op Hallo GIF
Dankjewel!!🤗
Best wel een rare topicnaam, ik wist niet dat er getippelt werd op de markt in Rotterdam. 🤷‍♂️ Of vergis ik mij.

Wel een 🫂 warm welkom. Klets lekker mee, doen wij ook.

Hahaha de symbolische markt uiteraard. Al zou een marktkraampje met een paar mooie dames vast ook een hoop klandizie trekken 😋

Dankjewel!😘
Ook hier nog eens een warme welkom! 😀

Welcome To The Team Hello GIF by Originals


die inleiding klinkt alvast heel verleidelijk :giggle:🔥
ik wens je een fijne tijd :giggle:
Dankjewel!!🤗
Wees welkom!

Begrijp ik goed dat je nu de stap maakt van alleen massages naar seks en intiem? Spannend, hoe bevalt het?

Thanks! 🤗 Nee ik heb eerder erotische massages gegeven. Verschil is dat het daar wel om de massage draaide en je daar intiem als extra kon doen. Maar die ervaring is juist leuk om mee te nemen. Tot nu toe bevalt het heel goed!
Een kleine teaser voor de liefhebbers 😘
 

Bijlagen

  • A42B4514-5DE5-460B-9B71-40672611F0A7.jpeg
    A42B4514-5DE5-460B-9B71-40672611F0A7.jpeg
    145,7 KB · Weergaven: 151
Laatst bewerkt:
Dankjewel!!🤗 Ja dat heb ik goed getroffen :)


Haha, het gezichtje zal je zelf moeten komen bewonderen 😋 Maar ik post zo een nieuwe foto!

Hahahaha 😂🙈

Dankjewel!!🤗


Hahaha de symbolische markt uiteraard. Al zou een marktkraampje met een paar mooie dames vast ook een hoop klandizie trekken 😋

Dankjewel!😘

Dankjewel!!🤗


Thanks! 🤗 Nee ik heb eerder erotische massages gegeven. Verschil is dat het daar wel om de massage draaide en je daar intiem als extra kon doen. Maar die ervaring is juist leuk om mee te nemen. Tot nu toe bevalt het heel goed!
Een kleine teaser voor de liefhebbers 😘
Nu begrijp ik waarom ze in het nieuws zeggen dat. Europa het sneste opwarmende continent is. 🥵🥰

Hoe verloopt je eerste week?
 
Dankjewel!!🤗 Ja dat heb ik goed getroffen :)


Haha, het gezichtje zal je zelf moeten komen bewonderen 😋 Maar ik post zo een nieuwe foto!

Hahahaha 😂🙈

Dankjewel!!🤗


Hahaha de symbolische markt uiteraard. Al zou een marktkraampje met een paar mooie dames vast ook een hoop klandizie trekken 😋

Dankjewel!😘

Dankjewel!!🤗


Thanks! 🤗 Nee ik heb eerder erotische massages gegeven. Verschil is dat het daar wel om de massage draaide en je daar intiem als extra kon doen. Maar die ervaring is juist leuk om mee te nemen. Tot nu toe bevalt het heel goed!
Een kleine teaser voor de liefhebbers 😘
Atletische bouw. 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan