Algemeen Nieuw Rheine 2bexklusiv

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op het duitse owlforum staan er al 2 pagina's over geschreven:

Kort samengevat.
Zelfde prijsverhouding als hausnr5/hausnr7a. En ook de huidige 4 aanwezige dames hebben hier vroeger gewerkt of vroeger in de kiekerei.

Voordeel voor ons als wandelaars iets meer aanbod in omgeving rheine/nordhorn.
 
Toch wel stevig aan prijs. Zit in DE ook zo een verschil dan in NL?
Regio Aken is best goedkoop.

Kan je wat tips geven voor regio Aken? Clubs, privehuizen, laufhauser, etc. Ben daar niet bekend, dus alvast bedankt.

On topic: ben voorheen wel in haus nr 2b geweest en is altijd prima bevallen. Ik zag op de site een blonde dame staan bij deze nieuwe 2b, die ik eerder al eens bij Termingirls heb gezien, maar ze staat er nu niet meer op. Ik hou het in de gaten ;)
 
Heb vandaag 2b exklusiv bezocht,via de website heb ik een dame bekeken en ben bij bella uitgekomen.
dit was dus geen verkeerde keuze,mooie dame om te zien fotos 90 % orgineel maar dat is te verwaarlozen.
na het opfrissen onder de douche samen met haar ben ik een uur geweest meerdere posities heb ik met haar doorgenomen en ook franzosisch zoals het in duitsland heet was top,ze praat redelijk duits en engels prettige dame om mee te verblijven, zeker herhalings gevaar,geeft geen tijdsdruk en is niet een afwerker.
De club/haus/bordell ziet er top uit van binnen ,zeer schoon en alles is goed geregeld.
 
Wel een beetje hoog milf en zelfs gilf gehalte daar. Mij allemaal een beetje te oud en te opgemaakt zodat je de sporen van ouderdom niet herkent.
Voor leuke jonge meiden hoef je daar in ieder geval niet te zijn.
Goedkoop is het daar ook zeker niet. In een Duitse saunaclub krijg je gewoon beter voor minder.
 
Deze week hier geweest en Viktoria bezocht. Lekker man.... Zal er binnenkort een recensie aan wijden. Ze is klein van stuk, daardoor beetje volslank met een écht Russisch uiterlijk. Mooi en knap gezichtje, lekkere tietjes, mooi lichaam. Zo'n "Girl Next Door" type....

Date was top, zoals je het wilt. Zoent écht lekker en stelt je zeker niet teleur. Tijdens het neuken knijpt en maalt ze met haar poesje alsof het twee molenstenen zijn. Leuke techniek waardoor het goed voelt.

Ik kom er zeker weer. Zit meestal in Kiekerei3a waardoor we haar bij beide Hausnummers niet zullen zien helaas.
 
Recent voor de 1e keer 2B Exklusiv bezocht.

Als welkom krijg een glas drinken en snoepjes en kun je op de kamer wachten tot de dame komt.

Helaas een matig bezoekje.
Grootste oorzaak was dat toen de geboekte dame de kamer in kwam ik haar
niet herkende van de foto's.
Bij thuiskomst nog de foto's gecontroleerd en in de verste verte is ze het wel, maar foto's zijn zwaar bewerkt en dame oogt veel slanker en jonger op de foto's.

De geboekte dame was wel vriendelijk, ging op mijn wens in en probeerde ook haar best te doen, dus daar lag het niet aan. Een verdere oorzaak was dat haar duits zeer beperkt was en op een gegeven moment ik met armgebaren zat te proberen haar uit te leggen wat ik wilde. Gevraagd naar engels, maar ze zei nee (op profiel staat dat ze engels spreekt).
Als de foto's niet gelijken en de communicatie gaat stroef kom je nooit in de juiste stemming. Dame deed wel haar best en poogde er wat van te maken, maar ik kwam simpelweg er niet lekker in. Het werd dus een oud potje klungelsex.

De douches zijn bij de ingang achter de entree balie. Je moet dus een heel stuk naakt door het pand lopen. Geen luxe douche, zoals vroeger boven. Dit was meer zo'n voetbalruimte douche met 3 douches met een drukknop en elke 30sec hield het water weer op. Je kunt je even afspoelen, maar echt relaxed douchen is het niet.
 
Idd vond dat ook geen succes, zullen nog wel oude douches zijn van een bedrijf wat daar ooit gezeten moet hebben, maar dit is tijdelijk meen ik ergens gelezen te hebben, de balie is ook maar een snel va goedkoop materiaal gemaakt ding bij de achter ingang
 
Na de deceptie bij hausnr5 vandaag gekozen om hausnr2b maar weer te proberen.
Aan de telefoon al een veel vriendelijke theke en tuurlijk zijn de dames aanwezig die op de site staan (dus niet zoals in hausnr5 dat je een afspraak maakt en bij aankomst de dame geeneens aanwezig is).
Gekozen voor Isa. 100% realistische beelden en prima service. Was haar eerste keer hier maar ze komt weer terug gaf ze aan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan