nieuwe dame in Breda??

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
321
03/01/22
6.143
11
Er word de laatste tijd veel "geklaagd" over de kwantiteit en de kwaliteit van de dames
Ik zie in Breda twee nieuwe dames die ik nog niet eerder gezien hebben
Uitbreiding die goed uitpakt voor ons liefhebbers??

Eva heeft dan wel weer een stevig prijskaartje
 
Als alles meezit dan ga ik morgen maar eens verkennen hoe goed Nathalie is
Wel vreemd want ze heeft geen whats appen neemt wel de telefoon aan

Ik hoop dat ik morgen positief verslag kan uitbrengen
 
Er word de laatste tijd veel "geklaagd" over de kwantiteit en de kwaliteit van de dames
Ik zie in Breda twee nieuwe dames die ik nog niet eerder gezien hebben
Uitbreiding die goed uitpakt voor ons liefhebbers??

Eva heeft dan wel weer een stevig prijskaartje
Die Eva is me wel echt n lekkertje Pff, die andere ook hoor ik hoop dat je me iets positiefs kan zeggen
 
Die Eva is me wel echt n lekkertje Pff, die andere ook hoor ik hoop dat je me iets positiefs kan zeggen

Dit is haar insta. Link staat in haar whatsapp status. Lijkt dus wel legit te zijn!
 
Ik had beloofd mijn ervaring met jullie te delen:


Ja het kan nog. Op een simpele en snelle wijze een afspraak maken en dan heel gastvrij en charmant ontvangen worden in een fris appartement. Foto's kloppen er staat een 1,80 lange, knappe Braziliaanse voor mij. Als duidelijk is wat ik wil kan ik douchen in een nette douche.

Allebei uitgekleed en alle maten lijken te kloppen. Ik kan heerlijk haar piemel naar de juiste staat (toch bijna 20cm) brengen, rimmen en dan wordt ik gepijpt en doen wij een 69-er.

Dan doet Nathalie een condoom om en kan ik met de beentjes de lucht in om anaal genomen te worden. Heerlijk, ondertussen kan ik haar volle borsten (zeker E) betasten.

Alles in een rustig tempo dus echt genieten. Ik wordt na een tijdje al neukend naar een hoogtepunt gebracht en we rusten even uit. Wederom douchen, wat napraten en aankleden.

Topdate gehad en als er dan een (klein) puntje van kritiek mag zijn dan is het haar matig Engels.

als een van jullie mij verteld hoe ik een recensie kan aanmaken doe ik dat ook nog
 
Ik had beloofd mijn ervaring met jullie te delen:


Ja het kan nog. Op een simpele en snelle wijze een afspraak maken en dan heel gastvrij en charmant ontvangen worden in een fris appartement. Foto's kloppen er staat een 1,80 lange, knappe Braziliaanse voor mij. Als duidelijk is wat ik wil kan ik douchen in een nette douche.

Allebei uitgekleed en alle maten lijken te kloppen. Ik kan heerlijk haar piemel naar de juiste staat (toch bijna 20cm) brengen, rimmen en dan wordt ik gepijpt en doen wij een 69-er.

Dan doet Nathalie een condoom om en kan ik met de beentjes de lucht in om anaal genomen te worden. Heerlijk, ondertussen kan ik haar volle borsten (zeker E) betasten.

Alles in een rustig tempo dus echt genieten. Ik wordt na een tijdje al neukend naar een hoogtepunt gebracht en we rusten even uit. Wederom douchen, wat napraten en aankleden.

Topdate gehad en als er dan een (klein) puntje van kritiek mag zijn dan is het haar matig Engels.

als een van jullie mij verteld hoe ik een recensie kan aanmaken doe ik dat ook nog
Wat fijn !! Klinkt als een heerlijke date! Thanks!

En een recensie kan je geven door op "meer opties" te klikken, naast "plaats reactie".

Sidenote: heb Eva gesproken. Zij is in Breda tm maandag. Vertrekt dan richting Antwerpen. Helaas kan ik haar niet bezoeken.. =(
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
19-20 cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/breda/4764484-nathalie
Prima dame in Breda gevonden
Net, aardig, knap en doet wat beloofd is
 
Die Eva is me wel echt n lekkertje Pff, die andere ook hoor ik hoop dat je me iets positiefs kan zeggen
Toch benieuwd of iemand geweest is. Nu in Utrecht en de prijzen zijn bijzonder:
My rates are:

30 minutes 50 €
1h 100 €
2h 150 €
3H 200 €
4H 300 €
Night 500 €My payment is only made with transcash or neosurf payment vouchers if you don't mind you just have to buy them and come with then we'll have a good time.

Paar rode vlaggen hier.
 
Als ik betalen met Neosurf zie is dit een no go
Ik heb nog voor € 100 (geldig) tegoed omdat de dame waarvoor ik ze gekocht had continu mij code wilde
Alles bij elkaar een week urenlang met elkaar geappt
Ik heb ze uiteindelijk verteld dat ze per uur nu ipv € 100 nog geen 3,50 had verdiend
De meeste dames op Skokka willen met Neosurf betaald worden en zijn allemaal oplichters
Prijzen van € 50 zijn (helaas) ook niet meer van deze tijd
 
Toch benieuwd of iemand geweest is. Nu in Utrecht en de prijzen zijn bijzonder:
My rates are:

30 minutes 50 €
1h 100 €
2h 150 €
3H 200 €
4H 300 €
Night 500 €My payment is only made with transcash or neosurf payment vouchers if you don't mind you just have to buy them and come with then we'll have a good time.

Paar rode vlaggen hier.

Ik had dit niet eens gelezen joh
Ik bied dr cash aan en anders jammer dan
 
Trouwens, wat heeft ze een raar telefoonnummer. +3197?
Ik heb het even voor je uitgezocht:
  • Als het een Nederlands nummer is; 0970 betreft het een betaalde sexlijn.
  • 09 is het zone nummer van het Belgische Gent.
  • +970 is het landnummer van de Palestijnse gebieden, Gaza en West Bank.
  • In Zuidoost_Azië, beginnen gsm-nummers vaak met 09.
Wordt vervolgd?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan