Nieuwe functie op Kinky ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hmmm ik zie het zo snel niet...misschien ben ik echt half blind, maar mocht je zo vriendelijk willen zijn een screenshot te posten...graag! Zou het einde van Firefox betekenen als het goed werkt ;)
 
Hoewel ook ik geen icoontje zie, is zoiets natuurlijk wel makkelijk in te bouwen. De Franse site 6annonce heeft onder iedere foto standaard drie links staan (Google/tinyeye/yandex) om direct een foto search te doen.
 
Als kinky nou eens zelf die fake check doet dan maken ze het voor ons een stuk gemakkelijker. Je mag van een groot site als kinky toch wel verwachten dat ze even de moeite nemen om te checken of de advertentie op hun site wel echt zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoewel ook ik geen icoontje zie, is zoiets natuurlijk wel makkelijk in te bouwen. De Franse site 6annonce heeft onder iedere foto standaard drie links staan (Google/tinyeye/yandex) om direct een foto search te doen.
Hebben ze totaal geen belang bij, dubbele advertenties fake profielen etc zijn ze de helft van de inkomsten kwijt 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan