lovemachine
Meubelstuk

Privacywaakhond: nieuwe registratiewet slecht voor positie sekswerkers
Gemeenten hebben volgens het wetsvoorstel zelf in de hand of ze seksbedrijven gaan verplichten hun medewerkers te registreren.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVeel gaat er wel veranderen vrees ik, maar dan allemaal naar het negatieve.Veel zal toch niet veranderen, is al jaren zo.
Het blijft schokkend om te lezen dat de overheid zo dom is. Helaas verwacht ik met partijen zoals NSC en andere Christelijke partijen niet dat het spoedig beter zal gaan. Triest.
Volgens mij bedoel ik dat ook. Het is al heel lang bekend wat er nodig is om sekswerk in Nederland gezonder te krijgen, maar al deze adviezen worden genegeerd omdat het niet past in het christelijke denken.Nee,
Het laat zich adviseren door mensen die juist "afbraak" van de prostitutie willen. Niet een versteviging als in een betere / sterkere markt.
Welk Christelijk denken?omdat het niet past in het christelijke denken.
Je hebt even gemist wie er nu aan de formatietafel zitten?Welk Christelijk denken?
Op dit moment heeft de Christelijke moraal totaal niets te vertellen in de politiek en de samenleving.
…
omdat het niet past in het christelijke denken.
Ik moet hier direct denken aan alle schandalen binnen de katholieke kerk en binnen nog veel meer geloofsgemeenschappen. Prediken, maar niet belijden. Hoe mooier ze praten, hoe smeriger ze vaak zelf zijn. Schijnheiligheid viert hoogtij.Welk Christelijk denken?
Tja, zeker waar. Geldt trouwens voor veel restrictieve ideologieën.Ik moet hier direct denken aan alle schandalen binnen de katholieke kerk en binnen nog veel meer geloofsgemeenschappen. Prediken, maar niet belijden. Hoe mooier ze praten, hoe smeriger ze vaak zelf zijn. Schijnheiligheid viert hoogtij.
Nu, omdat we nu de al die jaren met Woke politiek gedachten goed achter ons willen latenJe hebt even gemist wie er nu aan de formatietafel zitten?![]()
Wat dat betreft is woke ook echt een nieuwe religie dat de oude Christelijke religie heeft vervangen.Ik moet hier direct denken aan alle schandalen binnen de katholieke kerk en binnen nog veel meer geloofsgemeenschappen. Prediken, maar niet belijden. Hoe mooier ze praten, hoe smeriger ze vaak zelf zijn. Schijnheiligheid viert hoogtij.
Het oude kabinet was niet woke. De WRS, een wet die in de Tweede Wereldoorlog niet zou hebben misstaan wat betreft schending van mensenrechten, is ook een product van de christelijke coalitiepartijen. Het doel is om sekswerk zoveel mogelijk te verbannen en moeilijk te maken. Verbetering van de werk- en leefomstandigheden van sekswerkers is nooit het doel geweest.Nu, omdat we nu de al die jaren met Woke politiek gedachten goed achter ons willen laten
…
Welk Christelijk denken?
Op dit moment heeft de Christelijke moraal totaal niets te vertellen in de politiek en de samenleving.
Dus zoek het vooral in wat nu aan de macht is in de media, de ambtenaren en de politiek. Dat is toch echt het links gedachten goed met de slachtoffer cultuur van woke als de basis. Nog een opkomende islam erbij en dat is de mix die de samenleving stuurt.