Nieuwe versie kinky beschikbaar kinky 2.0

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, ik wel. Zoeken op x-kilometer rond plaats y werkt voor geen meter. Kreeg alleen treffers uit 1 stad, die inderdaad 25km verderop ligt, maar 0 in mijn eigen woonplaats of een stad die maar 20km de andere kant op ligt. Daar heb je dus niks aan. Meteen terug geschakeld naar de ouwe versie.

Nou, ik wel. Zoeken op x-kilometer rond plaats y werkt voor geen meter. Kreeg alleen treffers uit 1 stad, die inderdaad 25km verderop ligt, maar 0 in mijn eigen woonplaats of een stad die maar 20km de andere kant op ligt. Daar heb je dus niks aan. Meteen terug geschakeld naar de ouwe versie.
Neem aan dat je het gelijk in het pop-up scherm hebt genoteerd zodat zij het kunnen verbeteren. Deze had ik niet ontdekt dus ook niet gerapporteerd.

Die prijs per uur en vluggertje is handig, maar zou top zijn als je de prijs voor een half uur ook zou kunnen selecteren.

En helemaal perfect als je dan ook nog extras kan aanvinken en het filter met de totaalprijs rekent.

Ik vind de nieuwe versie niet zo.
Hier stoorde ik me aan:
- de filters blokkeren de foto's vd meiden, bij de huidige versie kan ik met een harde in mn broek rustig de filters instellen en een lekkere meid bekijken
- geen optie meer om te filteren op dames <178, dat is namelijk mn maximale lengte voor een dvp. Heel hinderlijk dat ze nu met categorieen werken…
- foto's te groot, ik vind het niet handig want zie er nu minder veel tegelijkertijd. Als je veel foto's dan kan je sneller de mooie meiden kiezen

Keep it simple Kinky. Als ze een verbetering willen doorvoeren, dan wil ik graag de GR reviews direct zien ipv nu elke x als een gek moet zoeken met het advertentienr. Ik vind echt dat Kinky en GR de samenwerking moet aangaan want nu zit ik op beide want ik weet uit ervaring dat de kinky reviews vaak veel te positief zijn, maar verder alleen maar ❤️❤️❤️

Heb ik ergens gezegd dat ik denk dat ze bij elkaar horen dan? Ik heb enkel mn mening gegeven als gebruiker. Miss mogen ze elkaar niet, maar als gebruiker staan altijd kinky en gr tegelijkertijd open.Het zou mn leven makkelijker maken
Dat heb je idd niet gezegd, maar denken dat die twee samen gaan werken terwijl ze een andere eigenaar hebben is een illusie.

Dat heb je idd niet gezegd, maar denken dat die twee samen gaan werken terwijl ze een andere eigenaar hebben is een illusie.
😞 maar we zijn toch mannen? Wij kunnen toch wel onze meningverschillen opzij zetten als je weet dat twee bedrijven nauw samen worden gebruikt door je doelgroep.. of miss moeten ze gwn samenwerken en over bepaalde onderwerpen niet praten. Dan kan je goed samenwerken met mensen namelijk. Ik heb ook een collega die de "Nederlandse collega'sl waaronder mezelf af en toe herinnert aan onze "witte privilege", vet irritant maar ik negeer het altijd en dan kan ik prima met die persoon samenwerken.

Ik vind de nieuwe versie niet zo.
Hier stoorde ik me aan:
- de filters blokkeren de foto's vd meiden, bij de huidige versie kan ik met een harde in mn broek rustig de filters instellen en een lekkere meid bekijken
- geen optie meer om te filteren op dames <178, dat is namelijk mn maximale lengte voor een dvp. Heel hinderlijk dat ze nu met categorieen werken…
- foto's te groot, ik vind het niet handig want zie er nu minder veel tegelijkertijd. Als je veel foto's dan kan je sneller de mooie meiden kiezen

Keep it simple Kinky. Als ze een verbetering willen doorvoeren, dan wil ik graag de GR reviews direct zien ipv nu elke x als een gek moet zoeken met het advertentienr. Ik vind echt dat Kinky en GR de samenwerking moet aangaan want nu zit ik op beide want ik weet uit ervaring dat de kinky reviews vaak veel te positief zijn, maar verder alleen maar ❤️❤️❤️
Dat zou een positieve ontwikkeling zijn dat beide partijen samen zouden gaan werken.

Terug
Bovenaan Onderaan