Nieuwe wet stelt seks buiten huwelijk strafbaar in Indonesië

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Laxradin

Vaste klant
Forumpionier
104
27/07/21
46
4
Er zijn maar twee reacties mogelijk (liefst samen)

1) Er zelf nooit meer naar toe gaan
2) Geen cent vanuit de overheid en NGO's - in welke vorm dan ook - naar dit schijtland
 
Vroeger was het de smaragd van de Oost, Ons Indie, en een hele grote groep heeft er een directe band mee.
Uiteraard. Maar voor een Belg als mijzelf en @Lievadibas is Indonesië even ver van ons bed als pakweg Paraguay of Malawi. Maar ook hier pakt de neoliberale pers er mee uit; dit zijn immers vooral berichten voor de eigen achterban, wat er daadwerkelijk in Indonesië gebeurt, dat is maar bijzaak.
 
Vroeger was het de smaragd van de Oost, Ons Indie, en een hele grote groep heeft er een directe band mee.

Dat gezegd hebbende had Nederland in de jaren dertig een grote bevolkingsgroep die in Islam geloofde 😳😜
Klopt! Nederland is honderden jaren het grootste islamitische land ter wereld geweest.
Ik heb er ook niet zoveel mee, behalve dan dat er bevallige dames rondlopen.
Heel veel van die nederlanders in indonesie waren geen 'echte' Nederlanders maar van duitse, franse, engelse en, geloof het of niet, van Belgische afkomst……
(Heel veel belgen (toen nog Nederlanders) zijn voor 1830 hun geluk gaan zoeken in Indonesië.)
Volgens mij is koning Leopold met zijn gemalin Astrid voor dat tragische ongeval ook al in Indonesië geweest……
 
Uiteraard. Maar voor een Belg als mijzelf en @Lievadibas is Indonesië even ver van ons bed als pakweg Paraguay of Malawi. Maar ook hier pakt de neoliberale pers er mee uit; dit zijn immers vooral berichten voor de eigen achterban, wat er daadwerkelijk in Indonesië gebeurt, dat is maar bijzaak.
De gemiddelde Nederlander zal er net zo veel of weinig mee hebben dan de gemiddelde Belg met Congo waarschijnlijk
Nederlanders van Indonesische afkomst doen het in de meeste gevallen uitstekend hier overigens , vooral het introduceren van Nasi , saté en pindasaus zijn belangrijke bijdragen die deze bevolkingsgroep aan onze cultuur toegevoegd heeft
Zonder hen vraten we hier elke dag gekookte aardappelen met een bal gehakt met vette jus ,en dan heb ik het nog niet eens over de Indo Rock van de Tielman brothers

Op de radio hoorde ik overigens dat het vooral Indonesiërs zelf zijn voor wie deze wet gemaakt is aangezien een familielid aangifte zou moeten doen voor er opgetreden zal worden
Niet dat het niet belachelijk is dat anno 2022 er nog idioten zijn die willen leven volgens de normen en waarden van een herdersvolk uit het bronzen tijdperk hoor
 
Maar ook hier pakt de neoliberale pers er mee uit;
Het Nederlandse AD is eigendom van hetzelfde bedrijf als het Belgische laatste nieuws , die twee wisselen al een hoop berichten in exact dezelfde stijl en opmaak met elkaar uit natuurlijk om kosten te sparen , ik neem aan dat meer persbureaus uit hetzelfde taalgebied op zo'n manier samenwerken

Ik lees hier ook wel eens dingen die voor een Belg belangrijk zullen zijn maar voor ons amper ter zake doen , die krant moet natuurlijk wel vol staan elke dag
 
Het is voor Nederland wel prettig dat men elders op de wereld onze "politionele acties" in 'ons indië' al lang en breed is vergeten zodat wij als moreel baken in de wereld nu ongehinderd de 'special military operation' van rusland kunnen veroordelen.
Wel hadden we putin tevoren kunnen waarschuwen, als wereldmachten onder elkaar, dat zoiets helemaal niks zou worden. 'Been there done that putin, just let it go'.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan