Nieuwjaarsnacht in Schipperskwartier?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het verleden was de nieuwjaarsnacht qua verdiensten de beste shift van het hele jaar. Maar ook dat schijnt sinds corona behoorlijk veranderd te zijn.
 
Klopt. Maar rond 23:30 gingen veel ramen dicht en liepen de dames naar de Schelde om met zijn allen het vuurwerk te bekijken. Schijnt ook minder te zijn nu, enkele dames die mij zeiden daarvoor speciaal met oud en nieuw te werken gaan nu op kerstvakantie naar huis.
 
In het verleden was de nieuwjaarsnacht qua verdiensten de beste shift van het hele jaar. Maar ook dat schijnt sinds corona behoorlijk veranderd te zijn.
De meeste dames verlaten hun pand rond 17.00 . Er zijn veel zaken veranderd na de corona. Normaal gezien is december een top maand. Veel mannen hebben een eindejaarspremie ontvangen. Sommige mannen maken daar eens gebruik van voor eens naar de meisjes gaan . Nu in deze periode is het niet meer wat het geweest is . Aantal bezoekers is fel gedaald. Hopelijk wordt 2024 voor iedereen iets beter .
 
Klopt. Maar rond 23:30 gingen veel ramen dicht en liepen de dames naar de Schelde om met zijn allen het vuurwerk te bekijken. Schijnt ook minder te zijn nu, enkele dames die mij zeiden daarvoor speciaal met oud en nieuw te werken gaan nu op kerstvakantie naar huis.
Inderdaad. Dat is wat ik ook altijd gehoord heb. Ik heb zelfs dames gekend die altijd de dagshift deden, maar op 31 december de nacht deden vanwege de goede verdiensten. Rond 23u30 richting schelde om naar het vuurwerk te kijken en dan rond 00u30 terug richting kamer om weer te werken. En even later kwamen dan de klanten om het nieuwe jaar te beginnen met een wip. Maar dat is sinds een aantal jaren ook helemaal anders.
 
Klopt. Maar rond 23:30 gingen veel ramen dicht en liepen de dames naar de Schelde om met zijn allen het vuurwerk te bekijken. Schijnt ook minder te zijn nu, enkele dames die mij zeiden daarvoor speciaal met oud en nieuw te werken gaan nu op kerstvakantie naar huis.
Klopt ik heb het gedaan 2017 en over de koppen lopen en dames regelmatig bezet nu nog nostalgie
 
Inderdaad. Dat is wat ik ook altijd gehoord heb. Ik heb zelfs dames gekend die altijd de dagshift deden, maar op 31 december de nacht deden vanwege de goede verdiensten. Rond 23u30 richting schelde om naar het vuurwerk te kijken en dan rond 00u30 terug richting kamer om weer te werken. En even later kwamen dan de klanten om het nieuwe jaar te beginnen met een wip. Maar dat is sinds een aantal jaren ook helemaal anders.
Zomaar een vraag:
Waren voor de dagdienstdames dan voldoende kamers vrij om te kunnen huren?
 
Zomaar een vraag:
Waren voor de dagdienstdames dan voldoende kamers vrij om te kunnen huren?
Ik neem aan van wel, anders zouden ze niet kunnen werken. Er zijn uiteraard altijd dames geweest die met de feestdagen naar huis gingen. In die tijd hadden ze de extra inkomsten ook niet nodig om te "overleven". Het was mooi mee genomen. Het is ook niet zo dat de helft van de dames dit deden. Ik weet van een 3tal dames dat ze het deden.
 
Zoveel negativiteit...

Minder dames is jammer. Misschien? Tussen wie wel aanwezig is zullen er wel nog genoeg tussen zitten die aantrekkelijk zijn.

Minder volk vind ik persoonlijk een grote plus.
Niet enkel omdat je dan minder waarschijnlijk herkend wordt, maar die drukte is ook niet leuk. Zijn vaak onnozelaars die daar komen om de dames te bespotten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan