Recensie Nika, Amstelveen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

devoyeur

Newbie
24
22/10/21
22
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/1707127-nika
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week heb ik Nika bezocht, de positieve recensie op kinky gaf de doorslag. Ze ontvangt in een studentenflat, op de rand van Amsterdam en Amstelveen.

Na het app contact kon ik gelijk terecht, en eenmaal aangekomen kreeg ik snel de juiste instructies. Bij binnenkomst viel me op dat het de dame van de foto's was. De dame bood me vervolgens niet aan om eerst te douchen (had ik gelukkig thuis al gedaan) maar begon me direct te pijpen zonder condoom. Vervolgens hebben we een aantal standjes gedaan, op het smalle en krakerige één persoons bed, waarna ik klaar kwam. Daarna nog een tweede ronde gedaan, maar ben uiteindelijk na 45 minuten vertrokken.

De klik was er niet helemaal en de dame rook niet fris uit haar mond (stonk naar wiet en kwam erg afwezig over). Daarom ook maar het beffen en tongzoenen overgeslagen. Ondanks het redelijke pijp en neuk werk, zal ik geen tweede bezoek brengen. Ze was best vriendelijk, maar daar hield het ook bij op.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.452
Berichten
725.259
Leden
33.406
Nieuwste lid
Edotje77
Terug
Bovenaan Onderaan