WHEM Nika - Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is de dame van de foto's, maar die zijn wel vertekend. Het is niet dat ze veel ouder is ofzo, maar zo jong en strak als op de foto's is ze niet.



De communicatie verloopt wel zeer soepel, de mogelijkheden worden meteen duidelijk gemaakt. Eventuele extra's wordt ook meteen duidelijk gemaakt, dus geen verrassingen. Daarnaast krijg je foto's en filmpjes om je de weg naar de ingang te wijzen.



Ze ontving in een luxe appartement met haar vriendin, alles was schoon en netjes. Ze verlangt ook dat je voor de daad gaat douchen, ook als je thuis al had gedoucht. Zelf ziet ze er ook schoon uit.



Dan de daad zelf. Het tongzoenen is maar spaarzaam, je krijgt de indruk dat ze dit liever niet doet. Verder pijpt ze je even, en gaat daarna op haar rug liggen. Doggystyle was nog wel mogelijk maar andere standjes zaten er niet bij. Verder lijkt ze het wel fijn te vinden om ruw aangepakt te worden.

Klaarkomen mag dan weer alleen in het condoom of over je eigen lichaam, alles voorbij dat kost extra.



Al met al prima als je op spanning staat en kort vertier zoekt maar het is vooral eenrichtingsverkeer. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Excuses voor bovenstaande, ik krijg de recensieknop nog niet gevonden op dit onderwerp en ik heb nu geen tijd om me hierin te verdiepen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan