WHEM Nika, Emmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dit niet Mandy?

Daar zijn genoeg recensies van te vinden:

Wie heeft ervaring met het onderstaande?

Hoi hoi

Je hebt gelijk . Ik woon in Duitsland en het is mij niet eens opgevallen , op zijn Duits is het Physio Therapeut 😊maar ik ga deze wel even veranderen .

Klopt helemaal dat ben ik Mandy . Helaas mag je niet in 2 rubrieken bij kinky adverteren met
De zelfde naam
Zelfde leeftijd
Zelfde telefoonnummer en zelfde foto's 😩😩😩😩😩😩

Dus ja Nika is Mandy en Mandy is Nika ❤️

Hoi hoi

Je hebt gelijk . Ik woon in Duitsland en het is mij niet eens opgevallen , op zijn Duits is het Physio Therapeut 😊maar ik ga deze wel even veranderen .

Klopt helemaal dat ben ik Mandy . Helaas mag je niet in 2 rubrieken bij kinky adverteren met
De zelfde naam
Zelfde leeftijd

Fijn dat ik gelijk had. Hou ik van 😉😉
En goed dat je reageert Mandy 😘

Hoi hoi

De zelfde naam
Zelfde leeftijd

Netjes dat je je profiel hebt aangepast!! (y)

Met de goede benaming van je vak staat toch een stuk netter!!

Jammer dat ze aan afkomst discriminatie doet.
Ach jeetje daar gaan we weer....... de discriminatie kaart wordt weer getrokken. In het topic van Mandy is er zoveel en zo zo vaak over geschreven........

Ik ben het met de dames eens die in hun advertentie aangeven wat hun voorkeur is. het is nu eenmaal dat in bepaalde culturen de vrouw een andere rol heeft, in ieder geval anders wordt gezien dan in de westerse wereld. Veel dames die actief zijn als dvp hebben hun ervaringen met dat type man als niet prettig ervaren en willen dat niet meer. (Wat uiteraard vervelend is voor iemand met een dergelijke achtergrond die niet zo is.). Dat is hun goed recht, immers zij zijn de "dienstverleners" en bepalen zelf aan wie ze een dienst verlenen. Tenslotte gaan wij als bezoekers ook selecteren waar we wel of niet heen gaan toch?

Bespaar ons alsjeblieft de discussie over discriminatie 🙈

Terug
Bovenaan Onderaan