WHEM Nika/Mila, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens advertentie zuidamerikaans, taalvlaggetje in advertentie engels. Ik wou haar net appen voor info zie ik in haar status onderstaande tekst dus oostblok.

Heb mijn twijfels dan
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220127-003409_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20220127-003409_WhatsApp.jpg
    41,4 KB · Weergaven: 18
Ik gisteren afspraak met haar gemaakt. Videocall gedaan, zonder make-up, maar wel herkenbaar als de dame van de foto's. Daar aangekomen blijkt ze toch wel wat voller (niet dik) te zijn als de foto's. Ik ben weer weggegaan.
 
Dan zijn die foto's wel heeeel erg bewerkt, of heel oud. Jammer.

Was haar gezicht wel 't zelfde? Beetje gekke vraag, ik bedoel, had ze wel dezelfde leuke koppie als op de foto's?
 
Welkom terug Jarod zou ik bijna zeggen.

Tijdje weggeweest?

Hoe gaat dat dan als het wel de dame van de foto's is, maar ietsje voller en ouder?

Jij belt aan, zij doet open en bepaal je dat dan in een flits of na een paar minuten?

Zeg je na 1 blik: It's you, but it's not you anymore?

Als ze wel de dame van de foto's is, moet dat tough voor haar zijn.
Het is toch een soort sneer, hoewel eerlijk.

En zijn er ook twijfel gevallen: Dat je soms denkt....is wat anders, maar niet veel anders, dus ik ga ervoor....en heb je daar dan achteraf toch wel eens spijt van gehad?

Boeiend: Dat weglopen.

Ik doe goed voor-werk en heb wel eens een tegenvaller maar niet zo heftig als toen ik net begon met wandelen.
Weglopen bij de deur heb ik gek genoeg nog nooit gedaan.
 
Tijdje rustig aan gedaan.

Het is een lastige situatie. Ik doe ook voorwerk hoor. Een videocall geeft wel een idee. Maar verder dan een gezicht kom je vaak niet.

Nu kwam ik bij de deur, de dame doet open, ik ga naar binnen. Ze heeft een soort badjas aan. Ik loop achter haar en zie best flinke benen. We komen in de kamer en ik geef aan dat ik twijfels heb. Het klinkt misschien hard, maar ik zei dat ik dacht dat ze slanker/fijner zou zijn.
Ze deed de badjas helemaal open. Dus kon haar goed zien. Ze was niet echt dik, maar van top tot teen wel voller.

Ik vind weggaan ook niet fijn, maar wilde dat ik het vaker had gedaan in het verleden.
Jammer dan voor de dame, maar zij gebruikt zelf oude foto's om je daar heen te lokken. Ik accepteer het niet meer.

Als ik vind dat er teveel verschil is met de foto's, dan ben ik weg.
 
Daarom vraag ik ook liever om een videocall voordat ik op bezoek ga bij een nieuwe dame én wil ik uiteraard ook even het lichaam zien. In het verleden een paar keer ingetuind dat een klein dik olifantje of een compleet andere dame achter de deur verschijnt en mijn geilheid als sneeuw voor de zon verdween. Gewoon sterk in je schoenen staan, lekker weigeren en weglopen als het niet is wat je had verwacht. Risico is wel dat je op de zwarte lijst komt te staan bij de Oekrainsche dames; ik sta nu dus op de witte én de zwarte lijst. Bij nieuwe dames die de zwarte lijst eerst checken komt het dan voor dat ze me gelijk blokkeren. Via een ander nummer lukt het me dan toch meestal een afspraak te maken. :ROFLMAO:
 
Helder geschreven. En heel boeiend.

Man oh man, dat moet een moment zijn waarop de temperatuur aan het begin van een bezoekje van gemaakt warm in een keer onder het vriespunt daalt.
Of ze moet er heel professioneel mee omgaan natuurlijk.

Want én je geeft aan dat je haar niet zo aantrekkelijk vind én ze loopt een boeking/financien mis.

En het heeft nog iets van een heel directe vlees-keuring ook natuurlijk. Vooral die badjas die even open werd gedaan.

Dat is nog minder confronterend als je bij de deur ziet dat het niet de dame van de foto's is en afhaakt. Dan ben je nog niet binnen en is de weigering logischer.

Maar wat wel klopt: Dames gebruiken vaak foto's die 3-10 jaar oud zijn. Dat is niet slim van ze. Als de foto's van datzelfde jaar zijn kan de klant eigenlijk nooit ja zeggen voor de boeking en nee aan de deur.
Bij oude foto's wel. Maar begrijpen doe ik het ook wel. Hoe langer een dame dit werk doet, over hoe meer foto's beschikt haar portfolio en wij zelf zien ook niet precies hoe we veranderen. Wie van ons heeft er geen 5-7 jaar oude profiel foto op zijn social media?

Dus ik denk dat het soms slimmigheid van de dame is en dan is weglopen terecht, maar er zullen ook dames zijn wiens zelfbeeld gewoon niet helemaal klopt en dan kan het pijnlijk/confronterend voor haar zijn.

In het eerste geval verwacht je begrip (hoewel dames die het bewust doen misschien eerder boos zullen reageren), in het tweede geval eerder teleurstelling omdat ze het echt niet beseften (en ze mogen ook best een beetje mokken als het verschil niet enorm is, maar het net niet naar jouw smaak is ;) Als het verschil enorm is, sta je helemaal in je recht en is het voor de dame zelf misschien ook een wake up call dat ze recentere foto's moet gaan gebruiken).

Denk overigens wel dat de Corona-fase van toch 2 jaar tijd de nodige dames wat voller heeft gemaakt en dat ze zich dat zelf lang niet altijd realiseren.
 
Laatst bewerkt:
Daarom vraag ik ook liever om een videocall voordat ik op bezoek ga bij een nieuwe dame én wil ik uiteraard ook even het lichaam zien. In het verleden een paar keer ingetuind dat een klein dik olifantje of een compleet andere dame achter de deur verschijnt en mijn geilheid als sneeuw voor de zon verdween. Gewoon sterk in je schoenen staan, lekker weigeren en weglopen als het niet is wat je had verwacht. Risico is wel dat je op de zwarte lijst komt te staan bij de Oekrainsche dames; ik sta nu dus op de witte én de zwarte lijst. Bij nieuwe dames die de zwarte lijst eerst checken komt het dan voor dat ze me gelijk blokkeren. Via een ander nummer lukt het me dan toch meestal een afspraak te maken. :ROFLMAO:
Maar weiger jij aan de deur.....of ook wel eens als je al binnen was @James Bianchi ?

Ik heb redelijk vaak een videocall gedaan (hoewel niet heel vaak eigenlijk, ik ga meer op recensies hier en intuitie af), maar dan zie ik idd meestal alleen een gezicht om te zien of het echt de dame van de foto's is, vragen of ze haar lijf toont gaat me dan echt wat te ver omdat ik de sfeer vooraf graag gemoedelijk houd.

En je staat dus op de witte lijst als goede klant bij dames waar je geweest bent en op de zwarte lijst van dames waarbij je bent afgehaakt/weg gelopen die dat niet konden waarderen. Apart!
En er zijn dus echt dames die zo'n zwarte lijst bij iedere apper checken en je direct blokkeren? Heftig.

Ik ben afgelopen week pas voor het eerst ooit geblocked omdat ik doorvroeg bij een dame of haar foto's klopten. Heb toen ook gedacht: Met een ander nummer kan ik nog wel langs gaan, maar dat niet geprobeerd omdat ik dus nog steeds niet weet of ze klopt. Dat ging over Alexxa: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1353073-alexxa#overview

Ik vroeg toen alleen of ze de tattoo op haar been voor me op een selfie kon zetten en die kon sturen. Dan wist ik zeker dat zij het was. En ze had toen de 6 foto's die nu op het profiel staan en 2 andere (van een mindere dame met een blurred face). Ik wilde graag weten of zij de ene of de andere dame was. Want als ze de mooie dame was, waarom dan die 2 andere foto's aan het profiel toevoegen? Toen ik daarnaar vroeg volgde er een block. Vervolgens heeft ze die 2 foto's een dag later wel weggehaald, dus ik denk dat ze eerst een beetje eerlijk wilde zijn en 2 echte geblurde en 6 nep-foto's postte en nu ervoor heeft gekozen om alleen maar nep-foto's er op te zetten.....maar zeker weten doe ik dat nog steeds niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een keer weggegaan toen ik al op de kamer was en een andere keer toen ik achter de deur zag dat het een compleet andere dame was. Is een awkward situatie maar voor mij is het puur zakelijk; niks persoonlijks. Als ik een hotdog bestel verwacht ik ook geen double bacon cheeseburger. 😂

Tijdens de videocall vraag ik niet expliciet om haar lichaam te laten zien. Sommigen laten hun lichaam het spelenderwijs gewoon zien om de vis binnen te hengelen. Het gezicht, de hals en de schouders geven meestal wel een goede indicatie hoe de rest van het lichaam eruit ziet denk ik. Ander voordeel van een videocall is niet alleen het fysieke gedeelte maar ook of er natuurlijk een bepaalde klik is wat uiteraard ook erg belangrijk is voor een succesvolle date.

De zwarte en witte lijst worden door de voormalige City Tour dames gebruikt waar mijn voorkeur meestal naar uitgaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan