Recensie Nika, Mol 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roland1997

Newbie
8
22/02/23
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nika-175.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben deze week bij dit meisje uitgekomen, wat een ervaring, het is de eerste keer dat ik meemaak, dat een meid echt minuten moet bekomen van haar eigen orgasme. Heeft enkele minuten stilgelegen snakkend naar adem ;-).

Had een uurtje genomen, wat tijd genoeg is om lekker langzaam te relaxen, ze begint wel stevig, heb haar een beetje moeten tegenhouden, ik hou van soft en zij ging nogal hard.

Eerst samen een douche genomen, waar ik netjes uitkwam, daarna op bed, beetje kussen ( tongkussen deed ze niet graag) maar volle overgave is ze langzaam afgedaald om een pijpbeurt te geven zonder condoom. Wat mij op het idee bracht om 69 oefening te doen, ze kon niet pijpen en gelikt worden tegelijkertijd, dus haar hoofd kwam tussen mijn benen te liggen, waar ze kreunend en stevig schokkend klaarkwam.
Omdat ik nu mezelf niet meer kon houden, (hou ervan als de meid klaarkomt) even gewacht condoompje erover en beginnen neuken zoals ze lag op haar zijde. Nadien nog verschillende standjes gedaan en klaargekomen in doggystyle
ze spreekt vlot Engels , sympathiek gesrek gevoerd en terug naar huis. Ik vind haar foto's niet echt vleiend voor haar , in nature is ze mooier dan op foto's.

Spijtig dat het wederom een tijdelijk verblijvende is, herhaling zit er zekers in!
 
Hoe verloopt het contact precies? Want als ik op haar nummer zoek in redlights komen er 4 verschillende advertenties uit. Had je wel het idee dat je met haar aan het appen was ipv een booker?
 
Hoe verloopt het contact precies? Want als ik op haar nummer zoek in redlights komen er 4 verschillende advertenties uit. Had je wel het idee dat je met haar aan het appen was ipv een booker?
afspraak was via haar "manager" vertelde ze me. heb enkel via sms contact gehad voor de afspraak.
Waar in Mol ontvangt ze precies?
In Mol nabij het centrum. Als je haar belt stuurt de "manager" het adres door. ga het hier niet vermelden . ;-)
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nika-175.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de bovenste review heb ik meteen een gokje gewaagd bij deze dame.

Eerste discutabele punt is dat haar telefoonnummer al gebruikt werd voor 4 advertenties, dus ik ging er al vanuit dat iemand anders dus de afspraken voor haar regelt. Dit bleek inderdaad het geval te zijn.

Afspraak gemaakt voor 1 uur, adres doorgekregen en erheen gereden.

De dame van de foto's doet inderdaad de deur open. Zo ongeïnteresseerd zoals ze op de foto's kijkt, zo gedraagt ze zich ook. Eenmaal bovengekomen komt de vraag: "You booked for 30 minutes?"
Eh nee? Ik laat haar mijn sms zien waarin bevestigd wordt (door haar manager) dat het een afspraak van een uur is op het afgesproken tijdstip. Maar de volgende klant stond dus alweer geboekt 30 minuten na mij.

Omdat ik al een uur had gereden dacht ik: Fuck it, dan maar 30 minuten, beter dan niks. Kreeg slippers en een handdoek mee zodat ik mezelf kon douchen in een klein doucheje.

Eenmaal klaar kom ik terug in de kamer, zij gooit haar kleren uit, sprint naar het bed en gebaart mij boos om haast te maken. Het voelde alsof ze de trein moest halen ofzo, echt 0 subtiliteit. Half overrompeld ga ik daar liggen en zij pakt al meteen een condoom om hem om een slappe lul te doen. Tsja, dat gaat niet meid, je moet er op z'n minst een beetje naar toe werken... Waarop zij mij boos/teleurgesteld aankijkt waarom hij niet instant hard wordt.

Dus ik stelde maar voor om haar anders even te beffen om op te warmen. Was weer een heel gedoe waarop ze weer verontwaardigd zuchtte met zo'n toon van: "Moet dit echt..?"

Nog geen 15 seconden gelikt en ze gebaarde dat het genoeg was geweest. Op dat moment had ik echt 0 zin over en dacht ik echt van: Wat doe ik hier? Ik stelde voor om me maar weer aan te kleden maar ze stond er wel nog op in dat ze me op zijn minst een massage gaf. Dit duurde 2 minuten en daarna mocht ik ophoepelen.

Conclusie: 100 euro lichter, na 15 minuten buiten inclusief douche vooraf en achteraf. Ik heb bijna langer in de douche gestaan dan met haar op bed gelegen. Geen idee of het door het misverstand met de booker kwam, maar ik heb geen andere woorden hiervoor dan "zwaar waardeloos".
 
sorry, voor de late response.
Maar verlof zat ertussen, de 2 de ervaring op 16/7 was stukken minder, heb haar er over aangesproken, en ze had veel te veel klanten, haar "manager" stuurde meer dan afgesproken klanten, ze zou ook de komende week stoppen.
Mijn 2 de ervaring kwam in de buurt van de ervaring van keesluster.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan