Recensie Nika, Oostende 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

paspartout

Wandelaar
51
30/11/21
30
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-nika.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Poolse dame die ontvangt in een appartement op de Nieuwpoortsesteenweg.
Normaal bezoek ik enkel nl dames maar ik was in de buurt en de nood was hoog ;-)
Foto's zijn van enkele jaren geleden maar het is nog steeds een mooie dame. Gezicht was wat minder.
Pijpen was MET condoom itt de advertentie op Redlights, kleine discussie maar me toch laten pijpen met en dat viel al met al mee.
Van beffen en vingeren genoot ze duidelijk, verschillende standjes geen probleem.
Geen slechte date maar ook niks bijzonder. geen gfe, ook omdat ze maar gebrekkig Engels praat en PZC niet mogelijk is.
Herhalingsgevaar ? Misschien als ik in de buurt ben met een broek vol goesting voor een vluggertje (80€)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week , een date gehad met Nika, Nika is in tegenstelling tot wat op haar profiel staat geen Duitse maar een Poolse jonge dame. Bij het binnen gaan bij haar , trok ze toch niet zoals op de foto's , mss waren het foto's van vroeger maar ik betwijfel het . Toch heb ik het me gewaagd , gegaan voor een vluggertje en is zeer goed meegevallen . Pijpt goed , neukt lekker , laat zich beffen , ze kon er wel wat van genieten , dat merkte je wel de manier ze tongzoende.
K dacht ze maar 2 weken hier verblijft en dan terug huiswaarts gaat.

 
Vorige week , een date gehad met Nika, Nika is in tegenstelling tot wat op haar profiel staat geen Duitse maar een Poolse jonge dame. Bij het binnen gaan bij haar , trok ze toch niet zoals op de foto's , mss waren het foto's van vroeger maar ik betwijfel het . Toch heb ik het me gewaagd , gegaan voor een vluggertje en is zeer goed meegevallen . Pijpt goed , neukt lekker , laat zich beffen , ze kon er wel wat van genieten , dat merkte je wel de manier ze tongzoende.
K dacht ze maar 2 weken hier verblijft en dan terug huiswaarts gaat.

Die tepels zou je toch wel herkennen ? Maar in welke buurt ontvangt ze ? Beetje netjes ? Dank.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan