- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7930658-niki
- Totale kosten (in euro)
- 200
Na een paar keer naar de advertentie van Niki https://www.kinky.nl/advertenties/7930658-niki te hebben gekeken, heb ik de stap toch maar genomen haar te ontdekken
een afspraak maken ging gemakkelijk via whatsapp. ze reageert snel en duidelijk helemaal prima! Ze stuurde me het adres door en Klaas kon op pad
aangekomen in de straat haar wederom geappt en het huisnummer gekregen, Klaas vol verwachting die kant op gelopen, toen de deur openging, stond ze al half naakt voor me neus, ik zag gelijk die 2 grote hangborsten
lekker naturel! Vervolgens de slaapkamer in, waar ze me vroeg wat ik precies wilde, eerst massage of gelijk aan de gang... nou Klaas wilde eerst die zachte borsten voelen en dat zijn ze absoluut, super zacht en kneedbaar, ik begon er rustig op te sabbelen, zalige tieten!
Verder viel me gelijk op dat ze een haardos op haar kutje had, nou prima hoor, ze is de jongste ook niet meer, maar kwa lijf nog goed te doen.
Ze begon me te pijpen, ik kon haar hoofd vast pakken en deze goed op mijn hard geworden Klaas drukken, ze vond het zelf wel geil denk ik
wat ze wel deed, is haar hand erbij houden om te voorkomen dat mijn pik, bovengemiddeld voormaatje te ver haar keel in gleed, dat was iets minder maar mocht de pret niet drukken. Na een minuut op 10, wilde ik haar neuken, ze wilde eerst missionaris, want ze was erg strak gaf ze aan, dus dit was t eerste standje, nou glijmiddel op mijn pik, en glijmiddel in haar kutje, niet heel veel, maar was wel noodzakelijk begreep ik later ook. Ze lag te kreunen en te steunen toen ik haar aandrukte, totdat het wat soepeler werd, daar down under, kon Klaas gaan liggen, en zij bovenop
ik kon ondertussen heerlijk met die hangtieten spelen, zalig was t! uiteindelijk toch ook maar even doggy gedaan, om vervolgens toch het rubber in misionaris vol te spuiten
Daarna kreeg ik nog een heerlijke massage, was prima van kwaliteit, niet te hard niet te zacht, alleen iets teveel olie, afijn, al met al een leuke date en een oprecht super aardig mens, herhalingsgevaar, geen idee, ze blijft nog 2/3 weken en gaat daarna terug naar Italië, daar woont ze nu, maar het is van origine een 100 procent mexicaanse dame.
Verder viel me gelijk op dat ze een haardos op haar kutje had, nou prima hoor, ze is de jongste ook niet meer, maar kwa lijf nog goed te doen.
Ze begon me te pijpen, ik kon haar hoofd vast pakken en deze goed op mijn hard geworden Klaas drukken, ze vond het zelf wel geil denk ik