WHEM Nikita- Aalter

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, ik had vorige week met haar afgesproken. Wat een afknapper, de kamer was vuil en smerig. Zelf is ze ook zeer onverzorgd. Een bed vol etensresten. Ze had geen condooms en vroeg of het zonder kon. Ik heb wijselijk gepast en vriendelijk bedankt.
 
Hoi, ik had vorige week met haar afgesproken. Wat een afknapper, de kamer was vuil en smerig. Zelf is ze ook zeer onverzorgd. Een bed vol etensresten. Ze had geen condooms en vroeg of het zonder kon. Ik heb wijselijk gepast en vriendelijk bedankt.
En deed ze je dan ook extra betalen voor intiem zonder condoom? Ze stuurde ooit eens dat ze 30€ extra rekent daarvoor
 
K ben er ook eens bijgeweest, aangetrokken door haar foto s van haar advertentie.
Eens aangekomen vond ik ze echt niet zo aantrekkelijk als de foto's deden uitschijnen. De vorige reviews van onze collega wandelaars liegen er niet om. Maar ik was er nu en wou het toch eens proberen.
Niet voor herhaling vatbaar.
 
Ze sprak niet van extra. Maar aangezien ik ben vertrokken had ze de kans niet. Ongelooflijk goor dat appartement vuil en smerig.
Wegblijven dus 😉
Ze sprak niet van extra. Maar aangezien ik ben vertrokken had ze de kans niet. Ongelooflijk goor dat appartement vuil en smerig.
Bedankt om te laten weten, het gesprek met haar was op zich al heel vreemd. Ik vroeg de prijs en ze zei: vandaag is het aktie 50€ voor 30m...maar het zou lief zijn als je 60 of 100 gaf 🤔 toen ik daar even niet op reageerde stuurde ze: kan je geen 10€ missen want ik zit zonder sigaretten 🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan