Ilovebigbutts
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- E+
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hey-ledereen-nikita-hier.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
Via de RL chat kennis gemaakt met Nikita, zij ontvangt in Knesselare niet ver van de Okay daar. Bij het binnenkomen viel me al de enorme rommel op. Op tafel stonden 2 volle assenbakken, lagen er een paar pakjes sigaretten en het liep er vol met katten. Maar toen kwam het ergste... Ze zegt iets tegen me en ik had het int begin niet door, maar ze ontbreekt dus een aantal tanden bovenaan. Ze is niet lelijk maar ook niet knap, maar dat gebit.... Voor iemand die zelf mondhygiëne belangrijk vind was dat al een eerste afknapper. Ok, het verstand zat in de broek en qua afgesproken bedrag dacht ik ook, laat het ons maar gewoon doen. Pijpen viel vrij goed mee, gepijpt worden door iemand zonder boventanden was me nog nooit overkomen dus wilde ik het er op wagen. Ze doet dat relatief goed, maar diep wou ze niet gaan. Ik heb haar ondertussen gevingerd en ze was goe nat en kreunde er wel van. Maar het geurtje die aan mijn vingers hing was minder. Ik vind als je dit als "job/bijverdienste" doet, dat hygiëne bij jezelf en je klant wel in orde moet zijn. Ze is toen klaargekomen, en wilde op me komen zitten, nzc. Maar omwille van het geurtje heb ik wijselijk beslist om er een rubberke rond te laten doen.
De sex op zich was wel goed, haar borsten zorgen voor een mooi zicht en zijzelf geniet er wel van mee. Na een tijdje mij te hebben bereden is ze op haar rug gaan liggen, heb ik haar nog eens goe klaargevingerd en met de beentjes in de nek nog eens goe diep doorgeramd. Na een kleine 10 minuten pompen en rammen het condoom afgedaan en gewoon los in haar gezicht geschoten. Ze zei achteraf dat ze nog nooit zo hard en diep geneukt was.
Rap handen en flieter gewassen in de, niet zo propere, badkamer. Kleren aan, en weg.
Herhalingsgevaar is door het rommelige boeltje en haar slecht gebit absoluut nihil.
De sex op zich was wel goed, haar borsten zorgen voor een mooi zicht en zijzelf geniet er wel van mee. Na een tijdje mij te hebben bereden is ze op haar rug gaan liggen, heb ik haar nog eens goe klaargevingerd en met de beentjes in de nek nog eens goe diep doorgeramd. Na een kleine 10 minuten pompen en rammen het condoom afgedaan en gewoon los in haar gezicht geschoten. Ze zei achteraf dat ze nog nooit zo hard en diep geneukt was.
Rap handen en flieter gewassen in de, niet zo propere, badkamer. Kleren aan, en weg.
Herhalingsgevaar is door het rommelige boeltje en haar slecht gebit absoluut nihil.