Recensie Nikita, House of Pleasure, Kinrooi 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
48
26/05/22
29
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent mijn beste ervaring tot nu toe gehad bij HOP. Nikita kwam als eerste voorbij tijdens de voorstelronde en ik keek mijn ogen uit. Ze had een sexy kleedje aan waarin je haar prachtige figuur kon zien en haar mooie benen. De rest van de dames zagen er ook allemaal goed uit maar toch voor Nikita gekozen. Gezicht was misschien iets minder knap, maar zeker niet lelijk. Wel mooie ogen.
Ze rookt maar hier heb ik geen last van gehad.

Ze kwam best wel wat koel over in het begin, dus ik dacht even dit gaat misschien niet goed worden. Maar dit is helemaal goedgekomen. Ik kon wel merken dat ze er zelf ook van geniet. Zeker nadat ik haar tot een orgasme had gevingerd, toen kwam ze los.

Geneukt in meerdere standjes, waarbij ze lekker meedeed en ook zelf aan het genieten was. Ze voelde niet echt strak aan maar door haar mooie lijf hield ik het niet lang vol. Ze heeft me 3 keer laten klaarkomen in 1,5 uur. Dat is nog nooit iemand gelukt in die korte tijd. Bij mijn laatste orgasme kwamen we tegelijk klaar terwijl ze me hard aan het berijden was. We waren beide plat geneukt en hebben nog in elkaars armen gelegen tot de tijd om was.

Haar blowjob was echt goed, niet gericht om je snel te laten klaarkomen. Met veel gevoel. Helaas geen deepthroat.

Voor mij toch wel een van mijn betere ervaringen. Herhalingsgevaar is dan ook zeker aanwezig.

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor Nikita gekozen vanwege haar figuur en de blik in haar ogen. Dat ene moment van oogcontact en ik wist dat het goed zat. Op de kamer bleek zij een hele leuke gemoedelijke dame. Nu heb ik ook wel een voorkeur voor vrouwen tussen de 25 en 35 met een leuk stel borsten en een "normaal" figuur. Niet skinny en niet mollig, maar precies er tussen in. Dat is Nikita.

Ik Heb eerst een half uurtje met Carla doorgebracht, dus het ging allemaal iiets moeizamer vanuit mijn kant. Nikita maakte dat echter allemaal goed met voldoende aandacht voor mij lul door een goede geile pijpbeurt. Vervolgens kroelt ze over mijn hele lichaam heen en kust mijn hele lijf. Gevolg: ik was weer bloedje geil en daar werd Nikita ook weer lekker geil van. Heerlijke sex partij gehad met alles er op en er aan, precies zoals ik het lekker vind.
 
Ik ga hier geen recensie meer schrijven aangezien mijn ervaring met haar al een paar maanden geleden is. Maar ik kan wel bevestigen wat hier vertelt wordt. Het is een leuke meid. Het enige nadeel is dat ze rookt en dat vind ik dan weer minder voor tijdens het zoenen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan