Nikita's Secrets - trio Lynn en Sunny

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dave Brave

Wandelaar
36
28/08/22
116
4
Donderdag met Lynn en Sunny afgesproken bij Nikita's Secrets in Meppel. Twee hele geile dames die onder de naam FuckDolls aan de weg aan het timmeren zijn in Duitsland en Nederland. Lynn is een hard core blonde bimbo met een enorm lekker lichaam en fantastische borsten. Sunny is een ervaren GB slet uit Duitsland, strak lichaam, lekker tietjes.

Na het douchen aan de bar colaatje gedronken en al snel ging mijn handdoekje eraf. De dames stortten zich op mn harde pik. Veel tongzoenen tussendoor, dames ook onderling (die hebben een goede klik). Daarna beide op het bed gaan liggen zodat ik ze omstebeurt kon beffen. Heerlijk sappige kutjes. Ondertussen zoenden zij met elkaar, echt heel geil.

Tijd om mijn keiharde pik erin te steken, eerst bij Lynn, die is zo lekker. Meteen hard doorhalen, houdt ze van. Heerlijk in haar tieten knijpen en af en toe geil tongen. Daarna bij Sunny erin. Wat een lekker kutje heeft zij, wat ruimer dan die van Lynn. Ook haar lekker doorgeneukt.

Daarna hebben de dames mij weer heerlijk liggen pijpen. Vervolgens mocht ik onder en is Lynn boven op mij gaan rijden. Daarna Sunny. Toen was het tijd voor lekker rim sessie van Sunny, haar fetish. Echt heel lekker.

Tijd voor doggy. Beide omstebeurt. Man, wat een lekkere sletten dit.

Tenslotte heb ik me klaar laten pijpen door de dames. Mijn zaad werd vakkundig opgevangen en ze gingen er lekker mee spelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan