Recensie Nikki, Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k702 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bangtheho

Wandelaar
Forumpionier
95
06/07/21
157
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nikki klein fijn meisje zegt uit Spanje te komen. Ik bezoek haar al ruim 1.5 jaar. Als ze mij ziet aankomen weet ze 100% dat ik haar ga bezoeken daarom doet ze alvast haar gordijnen dicht.Altijd voor 30€ geboekt. Afgelopen zaterdag was dit 50€ geworden vanwege inflatie ??. Geeft niet...openingsneukfestival mag wat kosten toch ? Binnenkort toch weer lockdown, spaar dat 20€ dik eruit ??

Ze is echt lekker, schoon en geen drama binnen altijd blij haar kamer verlaten. Tijds druk nooit gehad ben ook altijd na 20min eruit, dus.

Ps: in die 1.5 jaar heeft ze nooit haar BH zelf uitgedaan. Ik denk als je netjes vraagt....?!
 
Ahhh....Nikki.....gisteren stond ze er ook weer mooi te wezen. Vorig jaar heb ik haar 2 keer bezocht.
Een, vind ik, bloedmooi meisje die een meer dan uitstekende service biedt. Bij mij deed ze wel haar BH uit maar misschien dat ze dit nu niet meer aanbiedt?
Ze doet me ook wat denken aan een Spaanse vriendin die ik in 2006 had. Alhoewel zij toen al ouder was dan Nikki nu.
Ook Nikki heeft dezelfde pruillipjes en uiterlijke kenmerken waardoor ik denk dat Nikki wel degelijk een Spaanse achtergrond heeft.
Veel dames liegen immers nog weleens over hun afkomst. Maar ik denk Nikki niet.

ps. de dame in de kamer ernaast, kamer 704, die mag er ook wel zijn. Is een Roemeense met lang geblondeerd haar. Echte spetter.
Nikki werkt trouwens in kamer 703.
 
2 jaar geleden voordat corona uitbrak heb ik haar ook 5-6 keer bezocht op de boven etage, ik wilde haar eigenlijk veranderen in me vaste dame en haar nummer vragen todat ze de laatste keer het compleet had verpest voor haarzelf en het lef had om mij 70 euro te vragen toen ik tegen haar zei dat ik een half uur wilde blijven met P&N en beffen, ik vertelde haar dat een half uur met die service maar 50 euro kost bij andere dames en zij antwoordde daarop dat 70 euro het normale tarief is in eros26 voor 30 minuten P&N met beffen en dat alleen in de andere laufhausen er word gewerkt voor 50 euro, daarna probeerde ze me nog een half uur aan te smeren voor 60 euro met alleen P&N, maar ik ben daarop natuurlijk niet ingegaan en heb gewoon uiteindelijk het standaard pakket genomen voor 30 euro, na die ene laatste keer heb ik haar ook niet meer bezocht, aan dames zoals haar weiger ik gewoon om me geld aan uit te geven, deze dame denkt omdat ze er wat leuker uitziet vergeleken met de rest van de dames dat ze daarop kan inspelen door extra centen uit te knijpen bij makke wandelaars, geen haat naar mensen die het willen uitgeven ofzo, het is gewoon een principe kwestie voor mij, tis niet dat ik het geld niet heb of niet kan missen maar ik weiger gewoon om aan dit soort fratsen mee te werken, als alle dames dit soort geintjes gaan uithalen moeten we straks binnen de kortste keren allemaal 50 euro gaan dokken voor 20 minuten, waarvoor ga ik dan nog wandelen in de vulkan ???? kan ik net zo goed naar het SKW rijden in antwerpen waar er een veel betere line-up aanwezig is van optik fick dames vergeleken met de vulkan, sorry van me lange comment maar ik wilde dit gewoon even kwijt ?
 
Laatst bewerkt:
ik weiger gewoon om aan dit soort fratsen mee te werken, als alle dames dit soort geintjes gaan uithalen moeten we straks binnen de kortste keren allemaal 50 euro gaan dokken voor 20 minuten, waarvoor ga ik dan nog wandelen in de vulkan ????
Idd....zo is dat....!! Ze was mijn vaste dame. On to the next one.
Voor de rest van de heren, lekker ding...go check it.
 
Gisteren Niki (zo stond het op haar naambordje) bezocht. 30 euro P&N. Dat viel me dus alles mee. Ze doet goed haar best maar kreeg wel een beetje een standaard afwerk gevoel erbij. Maar voor 30 euro kun je ook niet alles verwachten. Wat ze deed, deed ze goed. Best een poging waard. Haar BH bleef ook bij mij aan overigens. Ook niet moeilijk over gedaan, mocht er wel aan zitten.
 
ze is leuk en lekker, denk ook wel dat ze echt Spaans is. Heb haar een paar keer bezocht denk zo'n 2 jaar geleden, ze werkte toen net bij deze tent. Volgens mij zit ze al een hele tijd op dezelfde kamer.
Ergens bleef ze al die bezoekjes wel een beetje stil en afzijdig, heb haar nooit echt heel enthousiast gezien. Maar goed ze doet wat ze moet doen en dat kan ze best aardig :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan