Recensie Nikky - DS - Den Haag 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goldensiggie

Vaste klant
Forumpionier
112
04/07/21
103
12
Site
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Nikky&originUrl=girls.php
Ik heb Nikky bezocht als blind date (op basis van de foto's).

het is een wat oudere dame (in de 40?) en daar val ik niet op.

ze is blond (weet niet of dat origineel is) en verder erg gezellig en vriendelijk. Doet aan zoenen en de sex was ver boven gemiddeld. Zeer ervaren vrouw en leeft lekker mee. Denk dat ze echt klaarkwam.
Oorspronkelijk Pools, maar spreekt zeer goed Nederlands. Die woont hier al jaren, kan niet anders.

als je oudere vrouwen ok vind, zeker doen. Was voor mij een hele fijne ervaring, maar heb toch liever de 20ers (aangezien ik jonger ben dan Nikky).
 
In de 40? Weet je dat wel zeker? Waar heb je dat op gebaseerd?

Op basis van een schatting toen ik haar had bezocht. Denk ook dat ze rookt; dat helpt ook niet bij het verouderingsproces.

Nogmaals; verder een prettige ervaring hoor en heb Nikky sowieso veel liever dan een vrouw van in de 40 die al 20 plastische operaties achter de rug heeft. Ze was wel puur natuur.

Je kunt haar een keer zelf bezoeken, ben benieuwd naar jouw ervaring!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Nikky&originUrl=girls.php
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak gehad met Nikky, geweldige dame. Je kan veel et haar praten en ze heeft een lekker slank lichaampje! Intiem was lekker en ze pijpt ook heel lekker. Vind echter dat de condooms te dik waren waardoor ik niets voelde!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Nikky&originUrl=girls.php
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week bij Nikky langs geweest. Ik heb me prima met haar vermaakt. Lekker vrijen, tongzoenen en heerlijk pijpen kan Nikky. Met Nikky tussen je benen waan je jezelf in de 7e hemel. Uiteindelijk neukend klaargekomen. Ik ken haar al een tijdje en kan de vraag over leeftijd wel beantwoorden: ze komt in de buurt van de 40. Nikky is in prima conditie en is een vrolijke babbelaar. Voor mij blijft ze een pareltje.
 
Ik sprak vroeger vaak af met Nikky. Ik krijg de indruk dat ze van haar werk houdt. Ze is kort en heeft een heel slank en strak lijfje. Verder kan ze, ondanks dat ze heel petite is, goed tegen een stootje. Ze is inderdaad geen 25 meer, maar ze is wel beter dan de meeste meiden van in de 20.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Nikky&originUrl=girls.php
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als mijn toppertje bij DS niet aanwezig is of tijdelijk voor langere periode afwezig is ga je toch verder kijken. uiteindelijk op advies van de super aardige gastvrouw gekozen voor Nikky.

Nikky is een goedlachse dame die haar vak verstaat. komt oorspronkelijk uit oost Europa maar is al jaren in Nederland. een klein minpuntje, als ze de kans krijgt lult ze de oren van je kop :D, alle roddels komen langs. maar voor der rest is ze zeker een aanrader om eens te bezoeken
 
Nikky was mijn eerste dame bij een privéhuis er ging voor mij een wereld open. Dit was alweer 5 jaar geleden, maar ik zal haar nooit meer vergeten. De intimiteit die zij aanbood was voor mij helemaal nieuw, kun je daar ook voor betalen? Dacht ik bij mezelf.
Was een week erna nog een keer langs geweest om de boel over te doen. Wat een gezellige dame is het ook, ze kletst superveel en ze beweerde toen ook dat ze toen een beetje ziek was en dat shoppen daar wel bij hielp (daar moest ik redelijk om lachen).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Nikky
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De goedlachse & praatgrage Nikky ken ik al zo'n 6-7 jaar, ik heb haar dan ook veelvuldig bezocht bij DS! Ik kan vrijwel alles van het bovenstaande bevestigen, zoals per heden eind 30/begin 40, nog steeds slank/petite, Pools van origine, spreekt goed Nederlands & woont al jaren in NL, zéér ervaren, (in mijn geval) heerlijk zoenen/tongen, (laat in mijn geval) haar lichaam over & nergens verkennen en gaat m.i. geheel op in een intens potje seks. Ook voor mij blijft Nikky al sinds jaar & dag een pareltje; vh. op hookers heb ik al genoeg gemeld. Al mijn bezoekjes aan Nikky waren & zijn (nog steeds) altijd erg gemoedelijk en zéér opwindend...👌

@Love123: klaarkomen doet ze inderdaad zeker wel, m.i. geen fake, want die stuiptrekkingen zonder overdreven geschreeuw etc. zijn toch wel wat anders dan het gemiddelde toneelspel die andere DVP's erop nahouden (ook dat is maar mijn eigen inschatting). V.w.b. het roken: ik heb er in al die jaren niets van gemerkt, het lijkt mij dan ook zéér onwaarschijnlijk dat dit vanuit haar zijde aan de orde was.

Los daarvan, als je wat tactisch op Nikky inspeelt, is het praten vrij rap over & hangt ze al snel aan je lippen voor een uurtje intense seks, in mijn geval wel...😊
Overigens neem ikzelf altijd condooms mee en ik merk wel of een DVP dat wel/niet wilt, een maatje groter past me gewoonweg beter & deze zijn ook dunner; in mijn geval heeft o.a. Nikky daar nooit een punt van gemaakt.

Maar goed, geruime tijd kwam het er niet van om Nikky te bezoeken, echter, maandag 11-7 was ik toch in de buurt voor werk en laste ik vóór lunchtijd even een 'geile pauze' in…🤗 Ook ik ben met mijn 37 jaar misschien iets jonger dan Nikky, maar dat maakt me niets uit! Ze weet namelijk wat ze doet/wilt, gaat in mijn geval heerlijk mee in de flow en is m.i. 10x beter dan al die 20-jarige poppetjes die van niets willen weten. Ik heb altijd een goede klik met Nikky en vind het vooral erg aantrekkelijk dat ze gewoon lekker naturel is (!), dus zonder overdreven opschmuk en/of opgespoten lippen etc., wat tegenwoordig overal & nergens in de mode is.

Na me te hebben opgefrist was het uurtje met Nikky dan ook weer als vanouds op de 11e jl.:
Een beetje bijpraten, na elkaar zo'n jaar niet meer te hebben gezien, maar al snel lagen we in elkaars armen te zoenen/tongzoenen en tastten we elkaars lichaam in alle opwinding weer af. Mijn speelgoed was dus al zéér rap op oorlogssterkte, terwijl Nikky deze ondertussen lekker bewerkte en waarbij ze mijn scrotum ook niet oversloeg (altijd erg geil als Nikky tijdens het pijpen aan mijn ballen likt/zuigt). Even later verkende ik haar lichaam weer van boven naar beneden en bewerkte ik haar geile pruim langdurig met mijn vingers & tong. Daarna hebben we nog geruime tijd in een viertal standjes gevreeën, maar hield ik het niet meer in de 'flat iron' en heb ik haar rug in alle opwinding volgespoten. Als laatste nog even wat geknuffeld, getongd en gekletst, om na dit uurtje & een rappe douche weer vrolijk aan de slag te gaan met mijn eigen dagelijkse sores op kantoor.

Tsja, wat kan ik na al die jaren/keren nog meer vertellen, die ik niet eens meer op twee handen kan tellen…? Dat het misschien een type dame is die deze pleziertjes 'er naast' doet en dat dit misschien net even het verschil maakt tussen opwindende seks versus 'afwerkseks'... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het zo'n vijftien jaar terug is dat ik Nikky voor het eerst bezocht. Sindsdien zie ik haar zo eens in de twee, drie jaar. En elke keer denk ik: waarom heb ik haar zo lang niet gezien. Dat was een tijdje terug ook weer zo. Net als ik is ze de afgelopen vijftien jaar een jaar of vijftien ouder geworden (volgens de site van DS, die vol onzin staan, overigens niet), maar ze is nog net zo mooi als toen. Ze voelt goed aan wat ik wil, hoe de stemming is. Ze heeft weinig woorden nodig om dat te bepalen, bedoel ik. Het gaat als vanzelf. Echt een vakvrouw, zeker ook geroutineerd, maar zo voelt het niet! Qua seksuele handelingen is alles gewoon dik in orde, maar volgens mij is dat niet de reden dat ik vroeger of later altijd weer bij haar terug kom. De reden daarvoor is de sfeer die ze maakt. Moeilijk onder woorden te brengen wat het precies is. Kern van de zaak: het is heel fijn om met Nikky te zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Nikky&originUrl=girls.php
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met Nikky - lekkere blonde dame met slank figuur en lekkere borsten
Zoent heerlijk en heeft goede pijp skills
Diverse standjes, en lekker doggy klaargekomen.
Zeker een aanrader
 
Ik denk dat het zo'n vijftien jaar terug is dat ik Nikky voor het eerst bezocht. Sindsdien zie ik haar zo eens in de twee, drie jaar. En elke keer denk ik: waarom heb ik haar zo lang niet gezien. Dat was een tijdje terug ook weer zo. Net als ik is ze de afgelopen vijftien jaar een jaar of vijftien ouder geworden (volgens de site van DS, die vol onzin staan, overigens niet), maar ze is nog net zo mooi als toen. Ze voelt goed aan wat ik wil, hoe de stemming is. Ze heeft weinig woorden nodig om dat te bepalen, bedoel ik. Het gaat als vanzelf. Echt een vakvrouw, zeker ook geroutineerd, maar zo voelt het niet! Qua seksuele handelingen is alles gewoon dik in orde, maar volgens mij is dat niet de reden dat ik vroeger of later altijd weer bij haar terug kom. De reden daarvoor is de sfeer die ze maakt. Moeilijk onder woorden te brengen wat het precies is. Kern van de zaak: het is heel fijn om met Nikky te zijn.
Zo'n 12 jaar terug werkt Nikky nog bij Stout Prive
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Nikky
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag heb ik ook maar weer eens een uurtje met Nikky bij DS doorgebracht. Ik ken haar al sinds jaar & dag, in mijn geval zijn de bezoekjes aan Nikky altijd een feest! Anderen houden er misschien een andere mening op na, misschien had ze op dat moment haar dag niet of waren andere wandelaars zelf juist te afwachtend met de verwachting dat zij initiatief zou nemen.
Ik ben vanmiddag bewust zo'n 15-20 minuten eerder in de woonkamer gaan zitten voor 'marktonderzoek' in real life, want ik wilde eens een blik werpen op andere dames die heden ten dage bij DS rondlopen. Die online foto's zijn namelijk veel te veel opgepimpt en staan m.i. in schril contrast met de werkelijkheid; ik wilde dus eens zien wat voor een vlees je in de kuip hebt.

Los daarvan, ik heb na die pakweg 30+ keren gedurende de afgelopen 8-9 jaar nog steeds niets op Nikky aan te merken, dus ook na vanmiddag niet...:giggle:
We voelen elkaar gewoonweg goed aan en misschien is dat dan net het verschil... Nikky gaat in mijn geval altijd lekker mee met de flow, neemt m.i. juist wel initiatief genoeg en na wat gebabbel steekt ze zo ongeveer haar tong in mijn keel (dat in positieve zin!). Een pure DT hoef je weliswaar niet van Nikky te verwachten, maar ik vind dat ze mijn pik nog altijd op zéér goede wijze bewerkt tijdens PZC, want ze pijpt mij altijd op goede/subtiele wijze met het juiste gevoel als gevolg. Het is ook altijd super om haar hele lichaam te kunnen verkennen, haar voorgeveltje te bewerken en te voelen dat haar tepels lekker opzwellen. Tijdens het vingeren en beffen haalt ze in mijn geval ook altijd haar bekken lekker op en neer, ook als ik mijn tong even naar binnen druk.

Zowel tijdens het langdurige voorspel als tijdens het neuken gingen we weer heerlijk door met tongen; is toch altijd erg geil om met haar te lebberen waar mijn gereedschap consequent van op oorlogssterkte blijft....;)o_O In mijn geval laat ze zich ook altijd geheel gaan tijdens o.a. cowgirl, zo ook nu weer. Daarna gingen we nog door in een drietal andere standjes en in flat iron hield ik het t.z.t. toch echt niet meer. Ik heb mijn pistool dan ook maar terug getrokken, op scherp gezet en haar ruggetje heerlijk volgespoten.

Het was vanmiddag weer als vanouds bij Nikky! :love::love:
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan