Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInc anaal of is dit ook nog extra?prijs is nu 200e![]()
Hoe weet je datFull service, one price.
Altijd al zo geweest bij haar.Hoe weet je dat![]()
Nu... 200,-/uur... voor waanzinnig geile sex... waarbij je alles kan geven. Laat maar komen! (en meer dan één uur ook!)Altijd al zo geweest bij haar.
(als je de moeite zou doen door het topic te gaan, kan je dat ook overal bevestigd zien...)
Dus blijft (ook met €200/u) één van de beste deals in Brussel, zoniet de allerbeste van het ogenblik.
Jullie begrijpen me helemaal verkeerd!als je de moeite zou doen door het topic te gaan, kan je dat ook overal bevestigd zien..
JaIs dit Nikky?
ik beaam ten volle2 Keer in een paar weken tijd 2 uur met Nikky doorgebracht, voorgaande recensies bevestigen wat ik ervaren heb, heb echt een super fijne geile tijd met haar gehad, het is dat ik vanuit Noord-brabant ruim 3 uur onderweg ben op en neer anders sprak ik meerdere keren per week af.
Ontvangst is top, parkeren is in de buurt langs de straat volop mogelijk (tegen kleine betaling).
Hygiëne is top, vooraf even douchen waarbij ze vraagt om ook van achteren te zorgen dat alles goed schoon is, en dan kan de pret beginnen
Ze ziet er beter uit dan op de foto's en heeft een ongekende sexdrive, ze doet dit ook voornamelijk voor de lust, en heeft maar weinig taboes.
Meerdere keren klaarkomen is geen probleem, zelf toen kleine Devas dienst weigerde ging ze net zo lang door totdat het nog ergens uit de grote teen vandaan kwam.
Hopelijk kunnen we nog lang genieten van deze geweldige topper![]()
verlofAD op QR is weg, weet iemand of zij op verlof is of verhuisd ?
Met rimlapje wellicht?Zou me enorm verwonderen dat ze ineens pmc doet
Pmc en dan rimmen zo diep ze kan![]()
Bij zo'n vrouw... neem je toch minstens een uur! Mijn mening!Hoeveel vraagt ze voor een half uurtje?
Staat niet vermeld op haar pagina?
doet ze niet volgens mij, en ik kan haar geen ongelijk gevenHoeveel vraagt ze voor een half uurtje?
Staat niet vermeld op haar pagina?
Nu, ja... is zo een beetje als aan het Olympisch Committée vragen... waarom er geen basketbal competitie is voor kortademigen!Maar het ding is dat ik relatief snel klaarkom en ik geen tweede keer kan komen binnen het uur. Dus het tweede half uur is voor mij weggesmeten geld, waar ik de tijd vul met wat praten. Vandaar liever half uurtjes![]()