Recensie Nikol, Oostende 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
283
21/12/22
271
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nikol-is-back.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

In de categorie, oost europees , mijn absolute favoriet.

reservatie gaat vlot, nikol spreekt engels, maar is nie het type waar ge uw huwelijksprobemen mee bespreekt. ( ik toch nie)

gistern blijven plakken in oostende, zag dat ze terug , rap even naar de cash automaat, .

Lang nie meer bij geweest, ze was acief in andere steden .. , t paste nie in ons agenda toen, dwz dat ze goed is

T is een lieve madame, die niet veel spreekt, in het verleden al lingeriesetjes cadeau gedaan, eentje draagt ze zelf op haar profiel..
man ze staat in allles,
Wil je weten wat er met een rituals massagekaars allemaal mogelijk is?
pak er een mee.. ( gisteren had ze zlef olie) ge zult zien , haar sexy lijf bedekt in olie, waw ,gladderig sexueel.
T is alsof dat, God de schepper, het beste model uit hongarije naar oostende stuurde, om ons te plezieren.

De sexuele prestatie: bij nikole is het moeilijk gedatailleerd te beschrijven, t is gewoon keigoede sex, megaheet, stomig.. Het type sex , sensueel, dat je nooit met je partner zal ervaren.
ze beet in mijn tepels zalig gevoel. ik douchte daarnet , ik denk nog aan haar

Ik wou verlengen , ze zei sorry dat ze al voor mij een reservatie had aangenomen.
Toen ik zei ,"cancel him"..

Antwoorde ze, " I am professional, "and a deal is a deal.

Ze liet me buiten keek ze me uitdagend aan..
See u soon "Anyplace anytime any city" zei ze ( ik heb haar in t verleden ook al op ecort genomen) lukt nie altijd. als ze komt is ze altijd stijlvol en correct gekleed)

Mijn beste herinering met haar, was een triotje met een knap brunetje, ik kan op werknaam nie komen.

als die ooit terug opduikt, al moet ik er 1 dag verlof voor nemen .ik doe het.

prijs : 180/ uur ik gaf 200 , ze nam direct wisselgeld, ik heb kleine fooi van 20 gegeven.

T is lichtjes gestegen , zoals alles maar ze is elke eurocent dubbel en dik waard.
Ik discuteer nooit op een prijs,
Waar het goed is ga ik terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:

In de categorie, oost europees , mijn absolute favoriet.

reservatie gaat vlot, nikol spreekt engels, maar is nie het type waar ge uw huwelijksprobemen mee bespreekt. ( ik toch nie)

gistern blijven plakken in oostende, zag dat ze terug , rap even naar de cash automaat, .

Lang nie meer bij geweest, ze was acief in andere steden .. , t paste nie in ons agenda toen, dwz dat ze goed is

T is een lieve madame, die niet veel spreekt, in het verleden al lingeriesetjes cadeau gedaan, eentje draagt ze zelf op haar profiel..
man ze staat in allles,
Wil je weten wat er met een rituals massagekaars allemaal mogelijk is?
pak er een mee.. ( gisteren had ze zlef olie) ge zult zien , haar sexy lijf bedekt in olie, waw ,gladderig sexueel.
T is alsof dat, God de schepper, het beste model uit hongarije naar oostende stuurde, om ons te plezieren.

De sexuele prestatie: bij nikole is het moeilijk gedatailleerd te beschrijven, t is gewoon keigoede sex, megaheet, stomig.. Het type sex , sensueel, dat je nooit met je partner zal ervaren.
ze beet in mijn tepels zalig gevoel. ik douchte daarnet , ik denk nog aan haar

Ik wou verlengen , ze zei sorry dat ze al voor mij een reservatie had aangenomen.
Toen ik zei ,"cancel him"..

Antwoorde ze, " I am professional, "and a deal is a deal.

Ze liet me buiten keek ze me uitdagend aan..
See u soon "Anyplace anytime any city" zei ze ( ik heb haar in t verleden ook al op ecort genomen) lukt nie altijd. als ze komt is ze altijd stijlvol en correct gekleed)

Mijn beste herinering met haar, was een triotje met een knap brunetje, ik kan op werknaam nie komen.

als die ooit terug opduikt, al moet ik er 1 dag verlof voor nemen .ik doe het.

prijs : 180/ uur ik gaf 200 , ze nam direct wisselgeld, ik heb kleine fooi van 20 gegeven.

T is lichtjes gestegen , zoals alles maar ze is elke eurocent dubbel en dik waard.
Ik discuteer nooit op een prijs,
Waar het goed is ga ik terug
 

In de categorie, oost europees , mijn absolute favoriet.

reservatie gaat vlot, nikol spreekt engels, maar is nie het type waar ge uw huwelijksprobemen mee bespreekt. ( ik toch nie)

gistern blijven plakken in oostende, zag dat ze terug , rap even naar de cash automaat, .

Lang nie meer bij geweest, ze was acief in andere steden .. , t paste nie in ons agenda toen, dwz dat ze goed is

T is een lieve madame, die niet veel spreekt, in het verleden al lingeriesetjes cadeau gedaan, eentje draagt ze zelf op haar profiel..
man ze staat in allles,
Wil je weten wat er met een rituals massagekaars allemaal mogelijk is?
pak er een mee.. ( gisteren had ze zlef olie) ge zult zien , haar sexy lijf bedekt in olie, waw ,gladderig sexueel.
T is alsof dat, God de schepper, het beste model uit hongarije naar oostende stuurde, om ons te plezieren.

De sexuele prestatie: bij nikole is het moeilijk gedatailleerd te beschrijven, t is gewoon keigoede sex, megaheet, stomig.. Het type sex , sensueel, dat je nooit met je partner zal ervaren.
ze beet in mijn tepels zalig gevoel. ik douchte daarnet , ik denk nog aan haar

Ik wou verlengen , ze zei sorry dat ze al voor mij een reservatie had aangenomen.
Toen ik zei ,"cancel him"..

Antwoorde ze, " I am professional, "and a deal is a deal.

Ze liet me buiten keek ze me uitdagend aan..
See u soon "Anyplace anytime any city" zei ze ( ik heb haar in t verleden ook al op ecort genomen) lukt nie altijd. als ze komt is ze altijd stijlvol en correct gekleed)

Mijn beste herinering met haar, was een triotje met een knap brunetje, ik kan op werknaam nie komen.

als die ooit terug opduikt, al moet ik er 1 dag verlof voor nemen .ik doe het.

prijs : 180/ uur ik gaf 200 , ze nam direct wisselgeld, ik heb kleine fooi van 20 gegeven.

T is lichtjes gestegen , zoals alles maar ze is elke eurocent dubbel en dik waard.
Ik discuteer nooit op een prijs,
Waar het goed is ga ik terug
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nikol-is-back.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek geweest bij Nikol in Oostende.


Ik had hoge verwachtingen afgaande op bepaalde comments hier.


Toen ze de deur opentrok was ik al lichtjes teleurgesteld, tandhygiëne is verre van goed. Soit, ik was niet bepaald van plan te tongzoenen met haar dus heb het dan maar een kans gegeven.

De rest van haar hygiëne val niets op aan te merken, ze vraagt ook aan haar gasten om vlug een douche te nemen. Wat me wel stoorde tijdens het douchen, was haar horen roepen tegen een mannelijk persoon in de ruimte er naast.

Eenmaal terug in de kamer deed ze wel haar best met kusjes en strelen over 't ganse lichaam. Daarna duwde ze me op bed waar ze meteen begon te pijpen. Niet de slechtste beurt die ik al gehad heb, maar verre van de beste ook.

Toen haar doorzichtig setje uit ging, was de teleurstelling ook weer wat groter en de zin minder. Haar borsten zijn niet bepaald van de mooiste, theezakjes als het ware.

Na het pijpen ging de condoom er vlug over, waarna ze op me kroop. Het berijden viel mee, al leek 't gewoon bandwerk. In de gang de man nog iets in een vreemde, agressieve taal horen roepen, waarna hij tweemaal met een deur bonkte. Wat een leuke sfeer.

Zij stoorde er haar niet bepaald aan en trok mij op haar, haar gekreun was overdreven. Enorm storend zelfs. Mijn jongeheer zat nog niet de helft in haar en 't leek alsof ik al 3 uur bezig was als je haar hoorde. Ik heb gewoon vlug de klus geklaard en gezorgd dat ik zo snel mogelijk buiten was.


Voor mij was dit een enorme tegenvaller, ik heb al veel betere sex gehad met one-night-stands. Gelukkig maar een halfuurtje genomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan