Recensie Nimf, Kortemark 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb reeds een aantal zeer fijne ontmoetingen gehad met haar.
De eerste keer spraken we af in een hotel. Daarna is ze steeds bij mij thuis langsgeweest.

Vlot in de omgang, draagt mooie lingerie.
En ze geniet er zelf ook heel erg van en durft aangeven wat ze lekker vind.
Voor mij al elke keer een echte GFE.
 
Ik heb haar via chat leren kennen, en daarna ook via haar onlyfans.com/bubbles-and-bruises.
Ze doet dit zeker uit interesse en curieusiteit, en ze is creatief. Je hoeft geen schrik te hebben dat dit een bedriegster is.
Af en toe kwam ze wel een beetje onzeker over.
Later vernam ik dat ze ook haar diensten aanbiedt, en ontdekte ik haar RL profiel. Gezien ik al geen echt goede klik had op chat, ben ik niet verder gegaan. Ik kan ook niets over haar prestaties delen.
 
Al een paar keer afgesproken met haar. Een heel vlotte goedlachse dame. Na een paar fijne gesprekken weet ze perfect waar je van houdt en speelt ze daar zeker op in. Ze draagt inderdaad prachtige lingerie en geniet er ook oprecht van. Achteraf wordt er wat gebabbeld enzo en voel je je een mens en niet de zoveelste in de rij. Een gfe is zeker op z'n plaats.
 
Mooi brunette met twinkel oogjes en een prachtig zandloper figuur. Heel lief en beetje verlegen. Lacht graag en zoent hemels. In zoenen neemt ze zelf initiatief en voldoende tong. Kriebelt en plaagt ook ondertussen, het voelt echt aan.
Pijpen niet spontaan, beetje zonde
Intiem als ze op je zit bovenaan is prachtig om te genieten van haar mooi lichaam.
Vooral voor de gfe en fijn zoenen ga ik terug.
 
Drie die een ervaring hebben met haar en haar ook alle drie de hemel in prijzen maar leveren alleen een bijdrage over deze dame ... qua geloofwaardigheid kan dat tellen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook al verschillende keren met haar afgesproken. Vlotte dame en leuke babbel. Seks is ze echt goed een echte GFE. Pijpen is goed maar niet haar leukste bezigheid. Ze vind pijpen eigenlijk het minst leuke, maar doet het toch met vol overgave. Je vergeet het snel als ze met hem speelt. Anaal is ze top. Ze vind dit echt leuk. Eerst een beetje spelen met buttplug en daarna lekker nemen. Als je aan de juiste knoppen zit heb je geen glijmiddel nodig. Niet zoals die buitenlandse meisjes die een halve bus glijmiddel over hun kutje wrijven Ik heb door omstandigheden al een paar jaar niet meer met haar afgesproken en dat vind ik jammer. Ik wil haar graag nog eens terug zien.
 
Ik ben al 10 dagen aan het mailen met haar. Ze is heel selectief: je moet een foto sturen en als ze hem niet duidelijk genoeg vindt een tweede. Vorige week kon ze niet afspreken. Uiteindelijk had ik een afspraak vast voor woensdag, die ze ineens annuleert. Ik ben er nog niet in geslaagd een afspraak vast te leggen maar hoop er wel nog op.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan