WHEM Nina, Amsterdam, Prive ontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inmiddels is haar profiel al weer 2 dagen offline.... :(
heb haar vandaag (zondag) bezocht. Is de dame van de foto's, was ook wel een goede ervaring. Had haar nog gevraagd waarom haar profiel offline was maar niet echt een duidelijk antwoord op gekregen. Zal daarom haar contactgegevens niet delen (sorry). Wel een kalm persoon, initiatief zal uit jezelf moeten komen. Enige minpunt is dat ik een uur had afgesproken en na 50m weer buiten stond, tweede ronde zat er niet in... al moet ik eerlijk zeggen dat dat dan wel een hele snelle had moeten zijn.
 
Zo zo, dat is heel apart, want ze is dus nu al dagen offline....maar werkt dus wel (zo nu en dan?).

Zou ze heel veel aanvraagjes hebben gekregen in de korte tijd dat ze wel online stond of bewust even in de luwte willen zijn?
Ik heb haar nummer in die paar dagen genoteerd....dus wie weet.... ;)
 
Ad staat weer online en volgens mij is ze populair want ik heb het idee dat haar prijzen zijn verhoogd (was het niet eerst 170 voor een uur of gold dat alleen voor Bella?)
 
Volgens mij waren haar halfuur tarieven sowieso hoger. Haar uurtarief is gelijk aan die van Sandra. Dus er zal heus met de prijs gespeeld worden.
 
Nina had vorige week ook al een iets hoger tarief dan Bella, Tina was even hoog als Nina maar is iets naar beneden bijgesteld @La Karub.

Als ik nog meer details uit mijn hoofd weet, mogen jullie er wat van gaan zeggen. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan