Recensie Nina Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MassageloverGld

Vaste klant
169
05/01/22
160
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1012066-nina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Via Kinky bij de advertentie van Nina in Arnhem terecht gekomen en zeker geen spijt van. Aziatische demes hebben mijn voorkeur wel maar het kan altijd twee kanten op : een ijskoele of een hele zachte en warme ontvangst en dit was een warme zachtaardige lieverd. Een lieve smile op d'r gezicht en leuke ogen.
Nina is een Thaise dame met fake cup D En een zeer zacht, glad lichaam zoals de Thaise vaak kunnen hebben.
Contact gemakkelijk via WhatsApp (Booker) en snel afgesproken. Nina ontvangt op een hele discrete locatie al ken ik deze flats al van andere dames.
Na de afhandeling van de financiële kant gingen we lekker op bed liggen. Van deze
Aziatische body's kan ik erg opgewonden raken en Nina tongzoent er ook nog eens heel opwindend bij.
Pijpen is lekker maar niet heel diep al probeert ze het wel en dat is erg lief.
Hoesje erom en gaan.
Daarna haar uitgebreid gelikt wat ze kan waarderen maar zoals vaak weet je niet of het echt een climax is of niet. (jullie tuurlijk wel 😉)
De sex is echt lekker : op m'n knieën handen onder haar heupen, optillen en dan heerlijk stoten tot het einde toe, ze speelt mee met gekreun en dirty talk.

Aanrader voor iedereen! Maar behandel haar met respect want persoonlijk vind ik dat belangrijk, het mag dan wel een hoer heten toch zit er een lief mens achter.
Haar positie is waarschijnlijk niet gemakkelijk in de handen van een organisatie die haar volgende week misschien alweer ergens anders heen stuurt en vast en zeker een flink deel van haar inkomsten afroomt.
Nu begrijp waarom sommige dames op de kamer proberen om dingen als extra te verkopen zodat het buiten de Booker omgaat.
Misschien leest zo'n Booker hier ook wel mee dus ben ik voorzichtig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1012066-nina
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een bezoek aan Nina gebracht. Afspraak was snel gemaakt.

Nina is een hele lieve dame van 35 al had ik haar iets jonger geschat.
Tongzoenen doet ze graag en ook volop.

Date was prima, pijpen doet ze goed maar niet diep inderdaad. Probeert het wel.
Seks was ook goed, heerlijk klaargekomen in missionaris.
 
Jammer genoeg weer veel te snel vertrokken. Ze zou 2 maanden blijven, maar is alweer weg.
Heb met haar een hele leuke date gehad. Komt denk ik ook niet meer terug.
 
Jammer genoeg weer veel te snel vertrokken. Ze zou 2 maanden blijven, maar is alweer weg.
Heb met haar een hele leuke date gehad. Komt denk ik ook niet meer terug.
Vraagje : waarom maakte je dan geen review? zij was daar ook mee geholpen maar andere wandelaars ook. Maak reviews! Vooral van onbekende dames.
Voor ons.
Ze was ook wel 2 maanden in NL maar na Arnhem dus naar Zwolle verhuisd.
Van deze Nina had ik haar privé NL nummer maar alle nummers zijn op dezelfde dag voor het laatst gebruikt.
Einde toeristen visum?
Het was echt een lieve, knappe meid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan