Recensie Nina, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 28

Stamgast
Forumpionier
345
30/06/21
491
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3787393-nina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik volgde Nina al een poosje, maar voor de lockdown was het er helaas niet van gekomen en omdat ze bij een privéhuis ontving was het dus wachten geblazen. Tot mijn verrassing zag ik haar onlangs voorbij komen als privéontvangst, dus ik twijfelde niet lang ondanks de fors gestegen uurprijs. Voor wie daar niet van houdt: ze wil vooraf wel een video call via WhatsApp ter verificatie. Ik kwam probleemloos door de ballotagecommissie, en via WhatsApp netjes het adres gekregen.

Nina is een erg knappe slanke dame met een mooie F-cup. Ze omschrijft zichzelf als Nederlands met een exotisch tintje, en dat klopt.

Bij binnenkomst even kennis gemaakt en opgefrist (mooi appartement met mooie schone moderne voorzieningen). Eenmaal terug op de slaapkamer ontpopte Nina zich als een leuke gesprekspartner. Het is een leuke meid waar je echt een normaal fatsoenlijk gezellig gesprek mee kunt voeren. Rustig aan opbouwen (daar hou ik van), lekker zoenen (helaas geen tongzoenen, ik noem tenminste tongpuntje tegen elkaar geen tongzoenen), waarna ze een condoom omdeed en me heerlijk gepijpt heeft. Dat deed ze echt erg lekker, en de houding liet toe dat ik haar ondertussen ook kon vingeren.

Eenmaal opgewarmd heeft ze me heerlijk in cowgirl bereden. Daarna hebben we gewisseld naar doggy en uiteindelijk heb ik haar in missionaris lekker geneukt tot ik klaar kwam uit mijn tenen.

Tot slot nog even opgefrist en weer afscheid genomen.

Ik kijk terug op een geslaagd bezoek bij een erg knappe en leuke dame, maar achteraf vind ik de uurprijs wel erg hoog. Het is dat ik al eerder, toen ze nog bij een privéhuis zat, geïnteresseerd was geraakt, anders was ik er waarschijnlijk niet naartoe gegaan. Was het goed? Ja. Was het 250 euro per uur goed? ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan