Recensie Nina, Eindhoven Privé, Eindhoven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Narasan

Newbie
Forumpionier
9
30/06/21
32
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/6081223-nina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week deze dame voor het eerst bij dit privéhuis bezocht. Aangezien ik al langere tijd bij dit privéhuis kom ben ik daar een bekende wandelaar en was het voor mij tijd om een nieuwe dame uit te proberen. Contact gelegd via whatsapp op het nummer dat in haar Kinky-advertentie vermeld staat. Afspraak maken ging vrij gemakkelijk en de op de ochtend zelf deden we nog even de afspraak bevestigen,

Normaalgesproken wordt je bij Eindhoven Privé ontvangen door de gastvrouw, maar dit keer deed de dame in kwestie de deur open, een leuke verassing dus. Even babbeltje gemaakt, financiële verplichtingen gedaan en op naar de kamer. Daar begonnen met het was-ritueeltje en vervolgens kon het spel beginnen. Wat mij als eerste een beetje tegenviel was dat er niet aan tongzoenen gedaan werd, alleen aan kussen. Misschien dat dit bij een 1e date alleen het geval is, maar ik weet het niet. Bij een leuke geile date hoort na mijn mening ook een portie tongzoenen. Er werd gevraagd of ik van een massage hield en hier heb ik geen nee tegen gezegd, dit viel ook niet tegen. Vervolgens kreeg ik een pijpbeurt die best prima was en daardoor ook de 1e ronde ben gekomen. Weer een beetje friemelen aan elkaar en toen was het tijd om mijn eigen kunsten te laten zien. Heb haar een lekkere bef/vingerbeurt gegeven waar ze naar eigen zeggen ook wel van genoot.

Mijn geval was inmiddels alweer klaar voor de 2e ronde dus hij werd nog even hard gepijpt, vervolgens 2 standjes kunnen afwerken (missio/doggy) en toen het werk afgemaakt.
Jammer dat er na de 2e ronde niet even nog wat meer tijd was voor een relaxed praatje ofzo, want eigenlijk was ik al gelijk bezig met het aankleden.

Al met al was het een oké tot prima ervaring, maar naar mijn inziens niet heel bijzonder. Of ik nog op herhaling terugga? Misschien over een tijdje, ben ergens toch wel weer nieuwsgierig wat er bijvoorbeeld bij een 2e date uit te halen valt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan