Recensie Nina, Eindhoven (voorheen Tilburg) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Puurervaring84

Vaste klant
107
09/02/22
68
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/9182785-nina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben gisteren bij Nina geweest in een bekende hotelketen in Gilze. Ze plaatst haar advertentie onregelmatig online.

Ze is van Braziliaanse afkomst, praat alleen Portugees en Spaans. Zoals wel vaker waren de foto's beter dan in het echt. Ze heeft mooie ogen en haar fake cup C zijn ook lekker. Haar billen zijn anders dan de foto's. Die kont was niet normaal, echt Braziliaans en je denkt bijna dat die billen bewerkt zijn. Ik vond het iets te maar goed te doen met doggystyle. Ze heeft een soort perenlichaam maar ze heeft verder een prima postuur.

Helaas is ze wel erg zakelijk. Eerst even samen gedoucht, soort van. Ze smeert je lul in maar verder weinig erotisch.

Vervolgens kon ik aan 1 kant van het bed liggen. Met schoonmaaldoekjes je lul nog eens extra schoonvegen (weinig erotisch). Pijpen (pzc) was eentonig, gebruikt nauwelijks handen en speeksel. Ballen worden nauwelijks meegenomen. Met kleine likjes als een soort keffertje likt ze je ballen heel minimaal.

Daarna condoom eromheen, verschillende standjes. Ze zoent een klein beetje, beetje tong. Wat ik wel kon waarderen is dat ze tijdens missionaris in je nek gaat kussen.

Ook nog 69 gedaan, ze laat niet haar kontje likken (zonder extra kosten). Daarna nog verder geneukt, toen wilde ik klaarkomen over haar tieten heen. Kon maar dan alleen terwijl zij zat en ik stond. En ze ging haar pussy eerst afdekken met schoonmaakdoekjes zodat er geen cum op kwam.

Al met al weinig aan. Ik had haar iets slanker verwacht met een minder grote (wel stevige) kont. En ik ben meer van gfe dan een zakelijke houding. €200 niet waard.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan