Wil ook graag even mijn verhaal delen hier over Nina (
https://www.kinky.nl/advertenties/6926867-nina).
Heb ook een vermoeden dat er iets niet klopt
Het is heel moeilijk om met haar te cammen, ondanks dat dat wel als optie in haar profiel staat.. Ze stuurt ontzettend aan op appen en foto's.
Ik heb een vermoeden dat de foto's niet echt zijn gezien de hoeveelheid die ze (klakkeloos) opstuurt. En ze zijn ook wel erg perfect allemaal. Het is gek dat ze niet ook een OnlyFans of ander profiel heeft gezien de hoeveelheid foto's.
Er zitten aardig wat foto's tussen die screenshots van snapchat lijken te zijn. Waarom niet de originele foto delen denk ik dan? Of zijn het gestolen foto's?
Ze heeft me 1 enkele keer een voice memo gestuurd. Dit koste al heel wat moeite om voor elkaar te krijgen en een bult tikkies. Deze was 3 seconden!
Moet erbij zeggen dat ze wel m'n naam zei, maar het was zo kort, en het klonk onnatuurlijk. Waarom niet even een kort verhaaltje? Het geeft niet echt veel vertrouwen.
En 1 enkele keer heb ik met haar kunnen video bellen. Het was donker en ik kreeg geen reactie op wat ik zei. Het voelde gek aan, alsof het van te voren opgenomen was. Na 30 seconden werd het afgekapt.
Misschien zit ik er helemaal naast maar ook gezien de hoge bedragen die ze vraagt en de dominante toon heb ik het gevoel dat hier iets niet klopt.
Zou graag ook ervaringen van anderen willen horen, ook als ik er naast zit
En voor de anonieme lezer, account aanmaken is een kleine moeite