Recensie Nina, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
463
30/06/21
669
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/574919-nina
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week op bezoek geweest bij Nina en Sophia. Een paar weken geleden ook al eens geprobeerd maar toen ging er wat mis met de afspraak.
Deze keer was het allemaal duidelijk en kon de afspraak doorgaan. Het was een trio date die ik met Nina heb geregeld. Nina is goed bereikbaar per app en reageert snel.
Aangekomen bij het appartement deed Nina de deur open, zelfde plaatje als de foto's. Dat is altijd een goed begin. Nog beter was dat ik al direct een heerlijke tongzoen kreeg, Nina had er blijkbaar zin in en mijn zin die er toch al was werd nog groter.
Even later kwam Sophia erbij. Ook Sophia is de dame van de foto's maar zij is wel wat ouder dan de foto's doen vermoeden. Ook Sophia begon direct met een heftige en lekkere tongzoen.
Dan eerst maar even de betaling regelen want de dames waren al goed op stoom.
Snel opgefrist en ik werd direct op het bed gedrukt. Je komt handen tekort om al dat lekkers snel uit te kleden en te voelen hoe zijdezacht die lichamen voelen. Ondertussen weten de dames precies waar ze wezen moeten. Ze hebben alle aandacht voor de kleine soldaat en vergeten ook niet je ballen heerlijk in het spel mee te nemen.
Ze blijven om je heen krioelen, verkennen je hele lichaam en zorgen voor een hemelse beleving. Ze vinden het zeker fijn als je ook hun gevoelige plekken onderhanden neemt en daar heb ik dan ook gewillig gebruik van gemaakt.
Na de eerste ronde een massage ontvangen en wat op bed met elkaar gekletst. Toen vonden de dames het tijd voor een tweede ronde, daar had ik geen enkel probleem mee want het hele repertoire begon weer van voren af aan. Na de tweede ronde waren zowel de dames als ik redelijk gesloopt maar ik had erg genoten en de dames waren ook dik tevreden.
Voor mij zijn deze dames een aanrader en ik ga er zeker nog een keertje naartoe. Met een half uurtje extra zit er volgens mij ook nog wel een derde ronde in.
 
Have been with this girl several times, and is always a big party. She is very nice woman. Very willing to please, I think we have done almost all her options by now. She is very easy going, non-smoking, and always in the mood for a gimmick.
In short, one of the best in the business, with me she has always kept up to her promises.
Nina, CU soon.......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan