Recensie Nina, RvP, Made 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Captain HardCock

Wandelaar
31
04/01/23
54
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.rvp-girls.nl/nl/nina/140453
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
In de voorstel ronde had ik gekozen voor Nina.
Eenmaal op de kamer, verteld Nina (overigens in het engels) dat haar services bestaan uit basic sex.
Mijn ervaring met Nina is dat haar services niet al te best zijn en dan verwoord ik e.a. nog complimenteus.
Geboekt voor 60 minuten en ik zat na 21 minuten, inclusief 2 wasbeurten en bed opmaken, weer in de auto.

In de auto schoot mij te binnen, waarom deze dame mij bekend voorkwam.
Dame was voorheen werkzaam bij DS in den Haag en de naam die ze toendertijd gebruikte was Caroline of iets wat er op lijkt.
 
In de voorstel ronde had ik gekozen voor Nina.
Eenmaal op de kamer, verteld Nina (overigens in het engels) dat haar services bestaan uit basic sex.
Mijn ervaring met Nina is dat haar services niet al te best zijn en dan verwoord ik e.a. nog complimenteus.
Geboekt voor 60 minuten en ik zat na 21 minuten, inclusief 2 wasbeurten en bed opmaken, weer in de auto.

In de auto schoot mij te binnen, waarom deze dame mij bekend voorkwam.
Dame was voorheen werkzaam bij DS in den Haag en de naam die ze toendertijd gebruikte was Caroline of iets wat er op lijkt.
Nou dat is dan geen dame die thuis hoort bij rv p ,want de meeste meiden zijn leuk lief en aardig en bieden allemaal extra's (kost natuurlijk wel een eurootjes meer ) zal ze wel niet lang daar zijn .bedankt captain scheelt mij euro's top 👍
 
Het zou kunnen zijn dat Nina gewoon geen klik had met de klant, het blijven mensen... Mocht ze dit bij iedereen doen, zie ik geen glanzende carrière voor haar bij RvP, want daar stellen ze over het algemeen hoge eisen..
 
Kom al sinds de opening, 27jaar geleden bij RVP en heb deze week een uur met nina doorgebracht, prima service, uur volledig volgemaakt. Kan me in het bovenstaande totaal niet herkennen. Wellicht geen chemie, kan gebeuren.
 
Kom al sinds de opening, 27jaar geleden bij RVP en heb deze week een uur met nina doorgebracht, prima service, uur volledig volgemaakt. Kan me in het bovenstaande totaal niet herkennen. Wellicht geen chemie, kan gebeuren.
Ook leuk om te horen ,dat t toch een leuke meid is .dus ze geeft ook extra service (betaald natuurlijk ) bedankt voor dit positieve bericht 👍
 
Met dit eerste bericht wil ik toch wel een lans breken voor Nina. Ik ken haar uit haar periode in Den Haag waar ik meermaals van haar lichaam en personality heb mogen genieten. Ze spreekt op een charmante manier matig Nederlands afgewisseld met prima Engels. Het is wat mij betreft echt een lieverd waarmee je goed samen kunt zijn. Dat was in ieder geval tot een paar maanden geleden zo, hoe ze nu is kan ik niet beoordelen. En helaas, ik ben ook wel eens bij een dame geweest waar de goegemeente zeer lovend over was terwijl ik na 2 minuten al dacht "dit gaat hem niet worden"
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.rvp-girls.nl/nl/nina/140453
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ook ik ben afgelopen week bij Nina geweest. Helaas kan ik me wel herkennen in de negatievere recensies. Het is absoluut niet dat ze onaardig is of iets dergelijks, maar je mag inderdaad niet veel en staat ook zo snel mogelijk weer buiten. Dit is erg zonde en ook totaal niet wat ik van RVP gewent ben. Volgende keer ga ik weer gewoon voor een van de vele toppers dit in dit privehuis werken.
 
Ook ik ben afgelopen week bij Nina geweest. Helaas kan ik me wel herkennen in de negatievere recensies. Het is absoluut niet dat ze onaardig is of iets dergelijks, maar je mag inderdaad niet veel en staat ook zo snel mogelijk weer buiten. Dit is erg zonde en ook totaal niet wat ik van RVP gewent ben. Volgende keer ga ik weer gewoon voor een van de vele toppers dit in dit privehuis werken.
Probeer Yasmine een schat van een meid is best voor veel in en ze is mooi en lief
 
ik heb bovenstaande ervaringen gelezen en beetje verbaasd ook aangezien ik een top sessie met haar had... mocht alles... en pijpen was geweldig.. zelden zo gehad... nu ging ik checken wanneer ze werkt en zie ik haar niet meer terug op de site...weet iemand waar ze gebleven is ?

en natuurlijk is het geheel persoonlijk misschien had ik een klik en andere niet..ik heb ook wel eens sessies gehad dat ik niets vond en die top reviews hadden van serieuze reviewers hier dus het kan altijd per persoon varieren...

ik zou haar graag weer zien dus als iemand weet waar ze is...??
 
In de voorstel ronde had ik gekozen voor Nina.
Eenmaal op de kamer, verteld Nina (overigens in het engels) dat haar services bestaan uit basic sex.
Mijn ervaring met Nina is dat haar services niet al te best zijn en dan verwoord ik e.a. nog complimenteus.
Geboekt voor 60 minuten en ik zat na 21 minuten, inclusief 2 wasbeurten en bed opmaken, weer in de auto.

In de auto schoot mij te binnen, waarom deze dame mij bekend voorkwam.
Dame was voorheen werkzaam bij DS in den Haag en de naam die ze toendertijd gebruikte was Caroline of iets wat er op lijkt.
Nu werkt ze weer bij DS den Haag onder de zelfde naam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan