WHEM Nina Tongeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb afgespraken met Nina in de garage van haar appartement.
Dame is zoals op de foto, volslank, leuk kopje en super geil.
Ze draagt een leuk, spannend , zwart kleed, stretch type, zodat haar vormen goed tot uiting komen.
Zeer leuk kopje, verzorgd gebit en zoent voluit.
Mij eers even laten stijf pijpen , dan gehurkt , haar goed gevingerd, wat een fontijn ontstaat daar….de keldervloer behoorlijk nat….
Dan haar even geneukt opnzijn hondjes en in missionaris stand waarbij ze haar voeten tegen het dak van haar auto zet 😎.
Ze heeft een behoorlijk grote kut.
Kortom, de dame is er niet vies van en voor de heren die van volslank houden een aanraader.
Voor mij voor herhaling vatbaar… volgende keer ook een vragen achter haar vriendin, want als beide zijn zoals Nina, dan laten ze je alle hoeken vd kamer zien…of kelder hahaha
 
Kun je meer vertellen?
Afspraak in garagebox; is die ingericht? Daar alleen vluggertjes/half uur?
Voeten tegen dak auto. Staat die in de garage? doe je het in de auto?
Fontijn; keldervloer nat. Box is ingericht of kaal?
 
Laatst bewerkt:
Heren, wat een hoeveelheid vragen…
Is het discreet…? Ze vraagt jou of de garagepoort open of dicht moet…dus je kan je wel een beetje inbeelden wat Nina opwindend vindt…
is de garage ingericht? Nee, ze parkeert gewoon haar auto in de garage en je neukt tegen ,in of voor de auto… up to you

en heren, ipv zoveel te vragen…probeer het gewoon, het is niet dat ze zo hoge prijzen heeft he….
 
Heren, wat een hoeveelheid vragen…
Is het discreet…? Ze vraagt jou of de garagepoort open of dicht moet…dus je kan je wel een beetje inbeelden wat Nina opwindend vindt…
is de garage ingericht? Nee, ze parkeert gewoon haar auto in de garage en je neukt tegen ,in of voor de auto… up to you

en heren, ipv zoveel te vragen…probeer het gewoon, het is niet dat ze zo hoge prijzen heeft he….
100€ voor 30 min is nu ook niet echt goedkoop hé 😊.
 
Zeer blij bij het lezen van dit topic. Kende de dame niet, zag er goed uit en dus een afspraak gemaakt.

Komt helaas echter niet opdagen en reageert vervolgens niet op berichten of telefoons. Geeft naderhand ook geen enkele verklaring.

Heel apart...
 
Via collega vernomen dat ze maandag gevallen is en naar ziekenhuis moest. Zelf ben ik zondag geweest en zoals de twee vorige keren perfect verlopen.
Ik had maandag een afspraak met haar opstaan, die ik zondag had vastgelegd.

Toen ik maandag vertrok en haar een bericht had gestuurd bleek ze opeens gevallen te zijn en naar het ziekenhuis etc te moeten.

Dag erna gebeld en bericht gestuurd voor nieuwe afspraak, geen gehoor en geen antwoord gekregen.

Mogelijk teveel animo op korte tijd?
 
Graag hier recensies plaatsten aub
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan