Nina (48 jaar)
Het profiel van Nina (48 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32484438624.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren100€ voor 30 min is nu ook niet echt goedkoop héHeren, wat een hoeveelheid vragen…
Is het discreet…? Ze vraagt jou of de garagepoort open of dicht moet…dus je kan je wel een beetje inbeelden wat Nina opwindend vindt…
is de garage ingericht? Nee, ze parkeert gewoon haar auto in de garage en je neukt tegen ,in of voor de auto… up to you
en heren, ipv zoveel te vragen…probeer het gewoon, het is niet dat ze zo hoge prijzen heeft he….
Het goedkoopste dat je kan vinden is 'chez la main'…, ook een aanrader.100€ voor 30 min is nu ook niet echt goedkoop hé.
Heren, denk je echt dat je 30 minuten in een garage gaat rondhangen? Het was een vluggertje en dus 50€.….
Heb zitten zoeken…geen idee hoe ik een recensie moet maken…Kun je dan aub een recensie maken![]()
Dit gaat ook over zondag.Via collega vernomen dat ze maandag gevallen is en naar ziekenhuis moest. Zelf ben ik zondag geweest en zoals de twee vorige keren perfect verlopen.
Ik had maandag een afspraak met haar opstaan, die ik zondag had vastgelegd.Via collega vernomen dat ze maandag gevallen is en naar ziekenhuis moest. Zelf ben ik zondag geweest en zoals de twee vorige keren perfect verlopen.