Nina (vh Tina), Melle (vh Lokeren, Oudenaarde, Geel, Aarschot) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mauriceke

Newbie
Forumpionier
17
07/07/21
5
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pzc-cim-toengzoenen-echte-gfe.html
Totale kosten (in euro)
100
In het WHEM-gedeelte zijn er al wat commentaren gepost, maar verwonderlijk nog geen recensie !?! Ondanks geen echte recensies dus toch maar eens de proef op de som genomen. Omdat ik er een liefhebber van ben, gegaan voor een half uurtje PZC + CIM.
Afspreken gaat vlot, op de middag gebeld, 's namiddags al kunnen langsgaan. Het is in het Engels te doen. Per SMS krijg je het juiste adres toegezonden. Effe kort voor aankomst een SMS sturen en ze staat klaar om de deur open te doen.
De dame ontvangt in Melle-centrum, met de vele passage daar dus niet al te discreet. Maar aangezien de deur op een kier staat ben je snel binnen.
De dame vond ik wel heel vriendelijk en is wat het gezicht betreft zoals op de foto's. Leeftijd vond ik moeilijk in te schatten, maar toch eerder rond de 50. 64kg lijkt mij wel wat optimistisch, ze heeft toch een buikje. Alhoewel er in de adv 1m62 staat, vond ik ze wel klein van gestalte. De rest van info op haar profiel lijkt mij wel te kloppen
Eens boven op de kamer krijg je de keuze tussen een douche of opfrissen aan de lavabo. Kamer en badkamer zijn netjes.
Kledijwensen worden gerespecteerd.
Dan het echte werk. In het begin vond ik ze nogal terughoudend qua tongzoenen en ging ze vrij snel over naar het echte werk. Na een befbeurt kwam ze op het vlak van tongzoenen dan weer wel los. Haar pijpkunst is voor mij wel OK (ook de ballen worden niet vergeten). Bij pijpwerk kan ik het persoonlijk nogal lang volhouden; ze heeft toch een volle 20min haar best gedaan om de lading in haar mondje te ontvangen. Het grappige is dat ik kan bevestigen dat ze tijdens het pijpen inderdaad af en toe knorrend geluid maakt :D Slikken doet ze niet, wel na het pijpen naar de badkamer om de mond te spoelen (geen probleem voor mij).
Het half uur werd dus perfect volgemaakt.
Financiële schade : 100 en voor CIM niks moeten bijbetalen (in tegenstelling tot wat in het WHEM-gedeelte staat)
Herhaling : misschien wel, maar ik wissel toch wel graag.
Ter info : bij aanvang gaf ze wel aan dat NZC kon, maar ben er niet op ingegaan, dus kan ik niet meedelen wat er bovenop de prijs bijkomt.

Terug
Bovenaan Onderaan