Recensie Nina/Yasmine, De Woeste Hoeve, Matsloot 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Horny__72

Newbie
17
08/05/25
7
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4298935-yasmine
Totale kosten (in euro)
170
Ik was op een vrijdag in Club Paradise in Ees. De leukste dame die ik daar zag was "X". Wat een leuke verschijning is dat tussen al die andere vrouwen. Uiteindelijk kwam er wel een oke Nederlandse dame binnen denk eind 40 genaamd Maan. Ik vroeg aan "X" of Maan beschikbaar was en of er een kamer vrij was.

"X" zei dat ik beter naar de Woeste Hoeve kon gaan met een dame Nina die zou mijn wildste dromen waarmaken. Ik ben uiteindelijk met Maan naar de normale kamer gegaan en het klopt het was zeker niet geweldig! Niet super slecht of zo maar geen herhalingsgevaar in ieder geval.

Erna even op de website gekeken van de Woeste Hoeve en ik zag haar uiteindelijk op de website staan en heb toen de stoute schoenen aangetrokken en ben naar Matsloot gereden. Maar wat blijkt tot mijn verbazing dat "X" dus Nina was en dat is dan ook weer Yasmine die op kinky werkt voor 250 euro per uur. Snapt iemand dat nog? Ik snap het in ieder geval niet want waarom zou je voor deze dame 250 euro betalen wanneer je boekt via kinky als je deze dame ook kunt boeken als klant van De Woeste Hoeve voor minder geld. Heb wel een mooie tijd gehad met der alleen dat kreunen vond ik iets too much dat komt best nep over voor de rest een leuke meid.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Horny
Was deze week voor de tweede keer (deze maand) bij maan, en ik heb haar gevraagd na Nina of een Nina en maan vertelde me dat ze deze naam eerder heeft gehoord via een gast maar dat ze deze naam alleen maar aan een vriendin kan koppelen die Nederlands is en vaak werken ze samen, ik vertelde haar jouwn recensie en liet het maan lezen wat jij had geschreven.Yasmina kent maan alleen van een lange tijd terug "minimaal een jaar" zegt ze maar daar heeft ze niet mee gewerkt en die meid is wat maan weet niet meer werkzaam als DVP.En wat jij zegt als iemand die jou verteld om na de woeste te gaan maan werkt alleen met de oudere barvrouw en die weet van dit verhaal niks. Dus ik zou graag willen weten en ook maan want heb haar het laten lezen hoe je hier bijkomt en hoe je haar en haar vriendin Nina zo hier kunt neerzetten met je verhaal want Nina staat niet op kinky??

Yasmina kent maan alleen van een lange tijd terug "minimaal een jaar" zegt ze maar daar heeft ze niet mee gewerkt en die meid is wat maan weet niet meer werkzaam als DVP.
Er werkte een Yasmina in Medusa in Emmen, maar dat is al meer dan een jaar geleden volgens mij. Maan heeft daar ook gewerkt, maar dat zal dan wel na Yasmina zijn geweest

Hoi Horny
Was deze week voor de tweede keer (deze maand) bij maan, en ik heb haar gevraagd na Nina of een Nina en maan vertelde me dat ze deze naam eerder heeft gehoord via een gast maar dat ze deze naam alleen maar aan een vriendin kan koppelen die Nederlands is en vaak werken ze samen, ik vertelde haar jouwn recensie en liet het maan lezen wat jij had geschreven.Yasmina kent maan alleen van een lange tijd terug "minimaal een jaar" zegt ze maar daar heeft ze niet mee gewerkt en die meid is wat maan weet niet meer werkzaam als DVP.En wat jij zegt als iemand die jou verteld om na de woeste te gaan maan werkt alleen met de oudere barvrouw en die weet van dit verhaal niks. Dus ik zou graag willen weten en ook maan want heb haar het laten lezen hoe je hier bijkomt en hoe je haar en haar vriendin Nina zo hier kunt neerzetten met je verhaal want Nina staat niet op kinky??
Je snapt natuurlijk wel dat Girls review een forum is om ervaringen te delen en niet om discussies te voeren. Enige wat ik kan mededelen is dat Nina toch echt yasmina is. Is het dan toeval dat iedere week yasmina op kinky in Groningen staat en Nina op de website van de woeste staat. Week in week uit. Maakt ook verder niet uit maar ontken het dan ook niet. Iedereen kan zien dat dit wekelijks gebeurt.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4298935-yasmine
Totale kosten (in euro)
200
Gisteren de advertentie online gezien en een afspraak weten te maken met Yasmine. Ik kan met enige zekerheid zeggen dat het inderdaad Nina in de Woeste Hoeve betreft; hier heeft zij mij ontvangen en ook verteld dat zij daar twee dagen in de week werkt onder de naam Nina. Waarom zij er twee verschillende namen op na houdt hebben we het verder niet over gehad. Ik zag een prachtige Marokkaanse schoonheid voor me en was klaar om een heerlijk uurtje bij haar door te brengen.

Het begon met lekker spelen en teasen in bad. Ze zoent ook vol overgave alleen kan je wel proeven dat ze rookt. Voor mij mag dat de pret niet drukken. Ze vroeg me op de rand van het bad te gaan zitten zodat ze mij lekker kon pijpen. Ook dit doet ze heerlijk en vol overgave. Toen ik weer in bad ging zitten om elkaar nog lekker verder op te warmen kwam ze zc boven op mij zitten. Dit was verder niet besproken maar toch een hele aangename verassing. Na een paar minuten toch maar gaan afdrogen en ons richting het bed begeven. Hier mag je haar in alle gewenste standjes nemen zowel op het bed als buiten het bed. Ze kreunt inderdaad wat overdreven maar haar fantastische lichaam maakt dat slechts een bijzaak. Bij staand doggy hield ik het niet meer en heb ik een heerlijk hoogtepunt bereikt. Gezien de tijd nog niet om was achteraf nog een prima massage gehad en een goed gesprek kunnen voeren.

Yasmine/Nina is echt een leuke meid waarbij je als het goed klikt een hele goede tijd kan hebben. Dit is zeker een van mijn betere ervaringen in een privéhuis geweest. Als ze meer dagen dan alleen woensdag en zondag zou werken zou ze mij zeker vaker terug zien.

Terug
Bovenaan Onderaan