Recensie Nisha massages 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
397
12/09/21
246
17
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/nisha-geeft-ero-massages-in-antwerpen-5.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
WEGBLIJVEN... advertentie zag er niet slecht uit. ontvangt alleen in piepklein appartementje.
Had al direct door dat het dit niet ging worden. Ze begon al onmiddellijk met te praten, er was geen stoppen aan. Liet me een formulier zien dat ze moest invullen, toen ik naar de datum keek bleek dit al enkele maanden oud te zijn en gewoon een excuus om niet met haar massage te beginnen. Heb haar duidelijk gezegd dat ik het zou bekijken NA haar massage en dat ik graag had dat ze er aan begon. dan begon ze verveeld te masseren en ondertussen bleef ze maar tateren. snel aftrekken en ik wat blij dat ik kon vertrekken.
 
Mooie dame, slank met leuk kontje dat je volledig kan bewonderen.
Praat inderdaad veel en nogal verward. Ik heb haar gevraagd om zich te beperken tot de massage :D.
Lekker klaargekomen met de kleine handjes. Massage met happy ending, meer biedt ze niet.
Vriendelijk afscheid: bij het vertrek kreeg ik nog een ?mee.
 
Heb haar vorige week een bezoekje gebracht.
Ze ontvangt op een klein appartement.
Er werd mij niet aangeboden om vooraf te douchen, achteraf wel.
Volgens mij mag je er wel 10 jaar bijtellen van wat ze op RL adverteert.
Hoewel er in haar advertentie staat dat ze geen intiem doet, vroeg ze me wel onmiddellijk of ik enkel voor massage kwam of meer.
Ben hier niet op in gegaan en enkel de massage gekozen. Volgens mij stond ze zelf wat heet want tijdens de tweede ronde kwam ze eerst op mijn gezicht zitten en vervolgens tijdens wat voor een body-to-body moest doorgaan ik moeite moest doen om hem niet in haar te doen glijden.
Eén uur is €70 maar ze begon direct te vertellen dat bij volgende afspraken dit slecht €60 is, ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ze dit heeft herhaald.
Ze stopt inderdaad niet met praten, zelfs tijdens het aftrekken, praat ze door.
De massage zelf was ook niet fantastisch.
Herhalingsgevaar, denk ik niet. Het vele getater is toch wel een afknapper.
 
Aan de telefoon moet je haar behoorlijk beleefd benaderen of ze wordt héél boos, bijna hysterisch en dreigt met de politie. Op de kamer is ze echter heel vriendelijk. Slanke body met sexy kontje en mooie borstjes met stevige tepels. Ze nodigt je zelfs uit om haar aan te raken. Geen intiem, daar is ze duidelijk in.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensual-massage-by-nisha-in-berchem.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit MOET iedereen éénmaal hebben meegemaakt, gewoon weg NIET te schatten.
Hier bestaan gewoon geen woorden voor, ik dacht even in een soort candid camera programma te zijn terechtgekomen.
Hilarische toestanden aldaar te Berchem
 
Nee, gewoon wegblijven.
Is ondermaatse massage. Zij zelf is op het hysterische af. En er was tijdens het douchen ook nog eens geld uit mijn portefeuille gehaald. Niet alles, wellicht dacht ze dat het zo niet zou opvallen.
Te mijden plaats.
 
Inderdaad, wegblijven. Ik heb er ook eens mee afgesproken, ze heeft blijkbaar heel goede photoshop skills. Ook een aantal rare vlekken op haar huid.. Ik heb haar vriendelijk en beleefd bedankt en ben terug buiten gegaan.
 
Als ik me goed herinner had ze op hookers recensies onder de naam "Fanny". Daarin sprak een collega-wandelaar inderdaad over haar huidaandoening vitiligo. Dat is een (op zich onschuldige) depigmentatie van de huid. Ik heb het zelf ook een beetje, er is niks besmettelijks of vies aan, maar je moet er als "patient" wel mee uitkijken in de zon, dat het niet kan verbranden of huidkanker veroorzaken, omdat de bescherming tegen UV-stralen weg is.
De kritieken over Fanny waren afwisselend positief (hete sex, mooi lijf,...) dan weer minder goed (geen zin, niks mogelijk,...)
Als ik me dat heel goed herinner zou ze ook ergens een metalen pin/bout in haar bovenbeen of heup hebben, wat haar minder beweeglijk maakt en die haar soms pijnlijk hindert.
Maar nogmaals: ik vertel maar wat ik gelezen heb, want ik ben er zelf (nog) niet bij geweest...
 
Wegblijven daar, is duidelijk gestoord. Massage trekt op niets. Ratelt maar door over hoe goed ze wel is, adverteerd met geen sex. Maar begint dadelijk bij binnenkomen over extra's. Denk ook dat ze eerder 50+is.
 
Ik ben er ook geweest. Ze was erg dronken, en raaskalt nogal veel. Eerst gaf ze minder terug, en dan wilde ze het wisselgeld ook nog eens mee nemen. Ze heeft wel een mooi lichaam. Erg vreemd. Misschien had ik eerder de berichten hier moeten lezen, hahahaha. Moest ook verplicht haar borsten vastpakken tijdens de massage. Niet gedoucht, en gelukkig maar zo blijkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan