josdoordewind
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/nisha-geeft-ero-massages-in-antwerpen-5.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
WEGBLIJVEN... advertentie zag er niet slecht uit. ontvangt alleen in piepklein appartementje.
Had al direct door dat het dit niet ging worden. Ze begon al onmiddellijk met te praten, er was geen stoppen aan. Liet me een formulier zien dat ze moest invullen, toen ik naar de datum keek bleek dit al enkele maanden oud te zijn en gewoon een excuus om niet met haar massage te beginnen. Heb haar duidelijk gezegd dat ik het zou bekijken NA haar massage en dat ik graag had dat ze er aan begon. dan begon ze verveeld te masseren en ondertussen bleef ze maar tateren. snel aftrekken en ik wat blij dat ik kon vertrekken.
Had al direct door dat het dit niet ging worden. Ze begon al onmiddellijk met te praten, er was geen stoppen aan. Liet me een formulier zien dat ze moest invullen, toen ik naar de datum keek bleek dit al enkele maanden oud te zijn en gewoon een excuus om niet met haar massage te beginnen. Heb haar duidelijk gezegd dat ik het zou bekijken NA haar massage en dat ik graag had dat ze er aan begon. dan begon ze verveeld te masseren en ondertussen bleef ze maar tateren. snel aftrekken en ik wat blij dat ik kon vertrekken.