WHEM Nisrine (vh Lamiyae) Rotterdam (vh Amsterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de foto's een heerlijke meid. Absoluut mijn smaak...kan het gemakkelijk betalen daar ligt het probleem niet. Wil ik en vele andere dit betalen? 500 euro per uur en dan pzc 200 erbij. Zit je op 700 euro per uur. Voor dat geld vlieg ik naar Marokko toe houd ik geld over en kan ik uren met soortgelijke meiden chillen in me airbnb. Prijzen zijn tegenwoordig buitenproportioneel en absurd.

Op de foto's een heerlijke meid. Absoluut mijn smaak...kan het gemakkelijk betalen daar ligt het probleem niet. Wil ik en vele andere dit betalen? 500 euro per uur en dan pzc 200 erbij. Zit je op 700 euro per uur. Voor dat geld vlieg ik naar Marokko toe houd ik geld over en kan ik uren met soortgelijke meiden chillen in me airbnb. Prijzen zijn tegenwoordig buitenproportioneel en absurd.
Klopt ja heb je zelf afgesproken met deze dame?

AHAHAHAHAH niet ouwe hoere maat

Klopt ja heb je zelf afgesproken met deze dame?
Nee X

AHAHAHAHAH niet ouwe hoere maat

Nee X
Ouwehoeren..... nee, dat klopt niet want jullie zjjn mooie jonge dames van plezier. Maar de prijzen, die jij ene vele andere Marokkaanse dames zoals jij hanteren van 500 of weet je wat vanwege economische belangen maar even 550 euro per uur (jou prijzen) en mocht je pzc erbij willen dan maar 200 euro erbij. Buitenproportionele prijzen zijn dat, en natuurlijk ben je vrij om te vragen wat je wil hoe absurd dan ook ik bedoel sky is the limit moet je vast gedacht hebben toen je die prijzen bedacht. maar daarintegen ben ik ook vrij om mijn mening te geven over jou prijzen. Jouw prijzen zijn helemaal leip gap. En voor je gaat reageren als je het niet kan betalen reageer dan niet. Ik kan het zeker met gemak betalen wekelijks als ik wil maar ben geen Hansie natuurlijk dus ik pas.
Heeft hij dan ongelijk? Ieder mag hier zijn mening geven.
Dame adverteert nu onder de naam Nisrine. Voor slechts 550 pu.
Koopje toch...:oops:

Terug
Bovenaan Onderaan