Recensie Nita, Dara Thai, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
357
04/07/21
459
21
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://darathai-ds.wixsite.com/website
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dit keer voor de verandering zonder afspraak langs geweest omdat ik toch vlak na openingstijd ging. Moest nog even wachten en kon toen uit twee dames kiezen, want een andere was zich nog aan het opmaken geloof ik. Gekozen voor Nita. Wederom niet de allerjongste die ik hier heb ontmoet, maar wel met een redelijk normaal postuur, smalle heupen en mooie borsten.

Na het douchen ging ik liggen en toen kwam eigenlijk direct een afknapper, want het mondkapje ging ineens op bij haar. In de afgelopen periode had ik dit ook al wel eens meegemaakt, maar dat was toen het het nog tot de richtlijnen behoorde. Vervolgens dus de massage die ik wat aan de zachte kant vond, maar wel met veel teasen tussendoor. Masseren aan de achterkant duurde dusdanig lang dat ik me begon af te vragen wanneer nou eindelijk het welbekende "omdraaien" zou worden geroepen. Uiteindelijk kwam dan toch het moment, waarna de focus zich meteen richtte op de voelspriet tussen mijn benen. Ondanks dat ik nog niet helemaal in de juiste staat was schoot ik na een korte handjob, die wel met behoorlijk wat gevoel gegeven werd, plots uit mijn slof en kwakte enkele ferme klodders in haar schoot. We waren hierover beiden verbaasd maar konden er uiteraard wel om lachen.

Al met al gemengde gevoelens overgehouden aan dit bezoekje, waardoor vervolg er zeker op korte termijn niet in zit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.743
Berichten
733.199
Leden
33.753
Nieuwste lid
Sletkapje
Terug
Bovenaan Onderaan