Recensie NN, Bansuksom Thai Massage, Brecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Redwine

Wandelaar
33
25/07/22
30
14
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://bansuksom.be/
Totale kosten (in euro)
100
In het verleden een aantal goede ervaringen gehad in dit huis, maar de laatste ervaringen waren allemaal slecht!
Gisteren omdat ik in de buurt was, na een lange periode, toch nog eens geprobeerd, maar dat was de laatste keer.
Vooraf gebeld, maar het was een andere dame met een valse naam.
Massage was wat langdurig gewrijf op dezelfde plaats en steeds dezelfde beweging.
2 minuten plagen, 2 minuten body tot body en dan zo snel mogelijk aftrekken.
Kortom, ze had er geen zin in, je krijgt de hond er gratis bij en de massage van een uur heeft effectief 30 minuten geduurd.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Kwam langs om even wat stoom uit de leiding te krijgen. Werd vriendelijk ontvangen door een oudere mooie dame, waarvan de naam me even ontschiet. Het bezoek was niet om te herinneren. Eerst en vooral was er de keffer hond die zelfs bij het sluiten van de deur de hele tijd voor de deur stond te blaffen. Voorts was er de hele tijd snel gefriemel. Niet zachtjes, maar snel heen en weer strelen tussen balzak en anus. Niet erotisch dus. Dame plaatste zich in een positie die niet toeliet haar te kunnen betasten. Ook haar gezicht was de hele tijd naar mij weggeteerd. Uiteindelijk manueel tot een einde gebracht, maar met 0 overgave. Bij het kuisen van de jongeheer kneep ze ook nog hard, wat ietwat pijnlijk was. Een slechte ervaring dus. Kom ik terug? Zeker niet.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://bansuksom.be/
Totale kosten (in euro)
60
Woensdag avond toch eens langsgeweest. Ik was vlakbij en stuurde bericht met de vraag wie beschikbaar was, ik kreeg 3 namen.
Ik bevestigde mijn komst binnen de 10 minuten en wou ter plaatse kiezen.
Bij aankomst opende een dame de deur, vroeg meteen of ik afspraak had, geen goede avond, niks van dat.
Ik zei ja heb 10 minuten geleden gestuurd en zonder iets te zeggen verwees ze me een kamer binnen.
Dus dat kiezen ging al niet door.
Ik betaalde en ze deed teken te gaan liggen
Veel meer woorden heb ik van haar niet gehoord.
Super flauwe "wrijf" massage en dan vlug aftrekken en klaar, nooit de kans gehad om haar aan te raken.
Hier zien ze mij niet meer terug.
Volgende keer terug naar sky in turnhout

Terug
Bovenaan Onderaan