WHEM Noa, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flix

Newbie
8
15/11/21
16
Heeft er iemand ervaring met deze dame? Ik heb nog niets over haar gezien op dit forum.

 
Ik heb de passage net uit nieuwsgierigheid even opgezocht. Beweert het werk al 9,5 jaar te doen, op haar 18 begonnen en nu 26 te zijn. Ik ben misschien geen rekenwonder, maar dit lijkt me toch moeilijk haalbaar.

Alsook zou ze op die negen jaar al zeker 50 000 mannen bediend hebben. Dat is een gemiddelde van vijftien per dag... En dan hebben we het nog niet gehad over de racistische uitlatingen in haar advertenties.

EDIT: ze is op haar eigen website en advertenties niet eens consistent over haar afkomst. Zijn het nu Indonesische of Indiase roots? Afhankelijk van waar je het leest. Verder meet ze, opnieuw afhankelijk van waar je het leest, tussen de 160 en 165 cm.
Oké, haar website en advertenties vermelden wel dat ze 27 is. Misschien gewoon missproken toen ze 26 zei. Wel gebrekkig Nederlands voor iemand die hier geboren zou zijn...
 
Laatst bewerkt:
Ze is Indisch. In het fameuze vorige topic was ze aan het verkondigen dat de Indiërs de wereld aan het overnemen waren. Deze juffrouw lult er gewoon op los. Droevig dat zo iemand "onze" sector komt vertegenwoordigen op Canvas :rolleyes:
In de tweede aflevering toen ze Joris inviteerde om bij haar te komen was ze heel anders, bij haar thuis. Spijtig dat ze zo de switch maakt, gezond is dat niet. Mocht het taboe, stigma's en vooral de hyprocrisie rond prostitutie niet zo groot zijn, dan hoeft geen enkele dvp een tweede persoonlijkheid creëren om zichzelf te beschermen. Toch heb ik al prostituées gekend die hun eigen naam gebruiken en ook buiten hun werk eigenlijk niet anders waren, ze speelden amper een tweede/aparte rol als dvp. Maar dat zal zeldzaam zijn.

Iedereen zal wel bedenkingen hebben bij haar optreden maar ze krijgt op die manier wel veel gratis publiciteit, veel van haar collega's zullen dit haar benijden. En tegelijk spreekt ze ook over zichzelf buiten haar job (ik ga haar echte naam hier niet zetten, zelfs al is ze er zelf volledig open over) en geeft ze op die manier veel van haar privacy weg. Ik vrees dat ze een pak stalkers zal krijgen. Veel klanten van dvp's kun je ook beschouwen als een niet al te goede (whatever 'goed' moge betekenen) vertegenwoordiger van het prostitutiewereldje, aan de vraagzijde.

Er is een véél beter programma op Canvas mbt prostitutie: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/sekswerkers/
 
Laatst bewerkt:
Dit is nu blijkbaar een vereiste:

(IK DATE MET HEEL BEPERKTE HEREN EN STELLEN ! ENKEL MET VERZORGDE GENTLEMEN MET MOOIE LOOKS ! GRAAG FOTO VAN U TE BEZORGEN VIA MIJN E-MAIL OF OP WHATSAAP VOOR DAT WIJ AFSPRAAK INPLANNEN )

:unsure:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan