- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ondeugende-studente-26-27-september_8193903
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Echt een heerlijk half uur gehad bij Noa. Ze is heel ontwapenend en aardig. Heeft een goed figuur en lijkt een beetje Aziatisch roots te hebben.
Maar is gewoon Nederlands. Ontvang in een Airbnb en het is daar super netjes.
Bij binnenkomst een knuffel en de financiële afwikkeling. Ze ploft lekker op bed met een setje en is lekker uitnodigend en kwam heerlijk boven op me knuffelen. Vanuit daar kussend en strelend heeft ze me gepijpt. Dit deed ze echt lekker dat ik door de spanning al zo goed als kwam.... ik ben toch liever een gever dus uitvoerig de tijd genomen om haar te beffen. Ze gaf aan hier hiervan echt genoten te hebben.
Penetratie was kort maar krachtig, dit kwam door mij. Zij wou het in iedergeval wel.
Al met al top deed en super herhaling gevaar.
Maar is gewoon Nederlands. Ontvang in een Airbnb en het is daar super netjes.
Bij binnenkomst een knuffel en de financiële afwikkeling. Ze ploft lekker op bed met een setje en is lekker uitnodigend en kwam heerlijk boven op me knuffelen. Vanuit daar kussend en strelend heeft ze me gepijpt. Dit deed ze echt lekker dat ik door de spanning al zo goed als kwam.... ik ben toch liever een gever dus uitvoerig de tijd genomen om haar te beffen. Ze gaf aan hier hiervan echt genoten te hebben.
Penetratie was kort maar krachtig, dit kwam door mij. Zij wou het in iedergeval wel.
Al met al top deed en super herhaling gevaar.