Recensie Noelia/Paula, Leiden (Roosendaal ,voorheen Breda) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

southamerika01

Wandelaar
Forumpionier
36
01/07/21
48
11
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-masseuse-all-inclusive-_6909891
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit is een oude resensie maar wilde hem wel delen:

Ik ben een paar weken geleden in Gorinchem bij noelia geweest, zoals ze zich tegenwoordig noemt, ik vond het met uitzondering van de massage erg tegenvallen. Geen zoenen (wat ze toen nog aanbood), geen intiem, afgeraffeld met 45min stond ik weer buiten ipv van een uur. Zoals ik zei de massage was top maar dat was alles.
Als ik alleen daarvoor ging had ik wel naar een professionele masseuse of masseur gegaan voor €50 ipv €150 bij een dvp. Mij ziet ze voorlopig niet terug en zeker geen herhalingsgevaar mij. Doe er je ding mee maar vond dat ik het wel moest melden.
 
CTE dame die al lang meeloopt. Vroeger weinig mis mee, nu over the top. Qua leeftijd easy 15 jaar erbij, foto's deels gedateerd.
 
Ongeveer 10 jaar geleden ontdekte ik een mooie Spaanse dame die haar geluk in ons land probeerde te zoeken.
Ze huurde een schuurtje achter een rijtjeshuis in Uitgeest
Ik sprak met haar af, in gebrekkig Engels en ik kreeg de date van mijn Leven
Herhaling was niet meer mogelijk omdat ze weer in Spanje was
Nu is ze terug, ze spreekt redelijk Nederlands ,is nog steeds mooi maar jammer genoeg is ze niet meer zo onschuldig als toen
Haar prijs begint nu bij 170 euro , ze maakt een afspraak met je maar je krijgt geen adres ,
Ik ben nu een week bezig om af te spreken maar het lukt me niet.
Misschien lukt het een van jullie ?
Ze is mooi en haar diensten zijn echt de moeite waard , neem wel wat extra geld mee
Ze is nu te vinden in een oud huis bij het centrum van Leiden
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Penismassage
  5. Soft SM
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-masseuse_6909891
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Paula (leiden)


Vandaag had ik een afspraak met een Spaanse dame met wie ik zo'n 10 jaar geleden al eens een ontmoeting had. Ik moest snel zijn want ze zit zo weer in Spanje
Ik was haar nooit vergeten want ze maakte indruk op mij door haar schoonheid en perfecte lichaam
Ook was het samenzijn toen in een woord geweldig .
Ik fietste vanmiddag dus naar de Leidse binnenstad en in een oud pandje vond ik mijn Paula.
De jaren hadden haar lichaam flink veranderd ,ze leek kleiner en haar toentertijd atletische lichaam was veel voller . Haar geile gezicht was hetzelfde gebleven. (Haar foto's zijn van lang geleden)
Ik volgde haar de gammele trap op naar haar kamertje en wilde haar even lekker tongen maar dat mocht niet
Geen gesprekje vooraf maar betalen en direct daarna zat ze al naakt op het bed. ik volgde
Ze wilde eerst masseren maar had al gauw door dat ik daar niet echt voor gekomen was.
Dus pijpte ze mij zonder condoom ,wat geweldig aanvoelde , daarna standje 69 en haar kut smaakte heerlijk, met moeite kon ik mijn orgasme inhouden
Ineens liep ze weg en na vijf minuten kwam ze terug met drie dildo,s
Eerst kreeg ik een prostaatmassage met drie vingers en al snel daarna schoof ze de middelste dildo bij mij naar binnen terwijl ze mij driftig pijpte
Ik voelde pijn en een golf van genot, heerlijk
Jammer dat ik haar niet inwendig mocht vingeren maar ik verheugde mij op het neuken
Echter ineens keek ze op haar telefoon en beweerde dat mijn tijd voorbij was terwijl de klok naast het bed aangaf dan ik nog 10 minuten had.
Hoe dan ook ,ik moest weg want de volgende kwam er aan.
Ik was teleurgesteld en boos omdat ik niet geneukt had en niet gespoten had
Paula was totaal anders dan wat ik mij herinnerde van vroeger
Ze was gehaast ,en tongzoenen ,neuken en vingeren mocht niet terwijl dat wel tot de mogelijkheden behoorde ,Paula was zo'n geldwolf geworden met 7 klanten per dag . Mijn droom van vroeger was nu in een klap over en ik fietste weer terug naar de Haarlemmermeer waar ik met de 50 euro die ik als fooi voor Paula in gedachten had het werk In de Thaise Salon af liet maken
 
Laatst bewerkt:
Toch jammer dat zo,n ooit heerlijke dame op deze manier afglijd naar het geldwolven niveau en niet echt plezier meer heeft in wat ze doet
10 jaar geleden , voor het eerst in Nederland, sprak de taal niet, super figuur , eindeloos lange benen, deed ontzettend haar best
Nu, te dik, door de wol geverfd, gaat alleen om geld , spreekt Nederlands ,neuken ,zoenen en vingeren mag niet, werkt haar klant graag binnen de gestelde tijd snel weg, fluisteren op de gang ivm Illegaliteit
Een hoer zoals er zoveel van zijn tegenwoordig
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan